این اینفلونسرها برای تبلیغ رستوران‌ها و بستنی فروشی‌ها رقمی بین پانصد هزار تا دو میلیون تومان می‌گیرند و گاه رستوران‌های مختلف را تهدید می‌کنند که در صورت ندادن هزینه رستوران را تخریب می‌کنند.

سلام نو - سرویس اجتماعی: مرد روی تخت دکتر نیمه دراز کش است و دکتر خانم بالای سرش ایستاده‌اند. مرد شروع به صحبت می‌کند که به کلینیک زیبایی خانم دکتر فلانی بیایید و از شرک تبدیل به برد پیت شوید.

به گزارش سلام نو، دقت که می‌کنید می‌بینید این احمد ایران دوست، قول برره مشهور و بازیگر، که روی تخت دراز کشیده و در فضایی سورئال و عجیب تبلیغ کلینیک زیبایی را می‌کند و در کپشن پست هم شماره‌ای را جهت هماهنگی برای تبلیغات بیشتر به مخاطبین می‌دهد.

در این روزها اینستاگرام به فضای عجیب و غریبی تبدیل شده است که مخاطبیان گسترده و متنوعی دارد و همین مسئله آن را به بازار تبلیغاتی و بزرگ و عجیبی تبدیل کرده، بازار که از اینفلوانسرهای اینستاگرام تا سلبریتی‌های سینما و تلویزیون را شامل می‌شود و همه با هم وارد رقابت برای تبلیغ شده‌اند.

از سلبریتی‌ها تا اینفلوانسرها: دنیای تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام از یک راه نمی‌گذرد و به یک مقصد نمی‌رسد و مخاطب برای تبلیغ راه‌ها و گزینه‌های متفاوتی در اختیار دارد. از سلبریتی‌های سینما تا اینفلوانسرها تا صفحاتی با فالور بالا گزینه‌های تبلیغات گوناگونی پیش روی شما است.

در مجموع در اینستاگرام دو نوع تبلیغات وجود دارد یکی تبلیغ مستقیم که صفحات تبلیغ را مانند یک پیام بازرگانی در میان پست‌های خود منتشر می‌کند.

نوع دوم تبلیغ که بیشتر مورد اقبال هم قرار می‌گیرد نقش آفرینی خود سلبریتی یا اینفلوانسر در تبلیغ است که هم هزینه بیشتری دارد و هم زمان بیشتری می‌گیرد.

یک گزینه شما برای تبلیغات در اینستاگرام رجوع به سلبریتی‌هایی است که صفحاتی با مخاطب میلیونی در اختیاردارند. از مهراب قاسم خانی تا سحر قریشی و بهنوش بختیاری گزینه‌هایی هستند که تبلیغات مختلفی را قبول می‌کنند.

در میان این چهره‌ای مثل مهراب قاسم خانی برای حضور در یک تبلیغ مستقیم که در پیج اینستاگرامش هم منتشر شده شود حداقل مبلغی معادل هشت میلیون تومان دریافت می‌کند.

هرچند امیر ناظمی، عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با اشاره به درآمدهای سلبریتی‌ها در فضای مجازی گفت: سلبریتی‌ها در ایران از ۱۵ تا ۳۵ میلیون تومان می‌گیرند و در اینستاگرام پست می‌گذارند که این مبلغ برای تلگرام ۱۰ میلیون است.

از کلینیک لاغری تا بلیچینگ دندان

از دیگر چهره‌های مطرح در این عرصه بهرام رادان است که سابقه‌ای طولانی در عرصه تبلیغات دارد. تصویر رادان را هم این روزها بیشتر از پرده سینما، بر روی بیلبوردهای سطح شهر و در تبلیغ یک برند چرم می بینیم. بهرام رادان که یکی از غایبان جشنواره سی و پنجم بود، از صفحه اینستاگرامش حسابی برای تبلیغ این برند چرم استفاده می کند و هر از چند گاهی با انتشار ویدئویی از پشت صحنه تصویربرداری تبلیغات این برند، آن را به هوادارانش معرفی می کند.

رضا یزدانی خواننده راک همیشه چرم پوش هم چندی پیش با آوردن نام طراح لباس جدیدش در صفحه شخصی اینستاگرامش برای برندی تازه تبلیغ کرد.

بهاره رهنما هم یکی از کسانی است که در صفحه اینستاگرامش از عطر و ادکلن گرفته تا مزون لباس و حتی میک آپ آرتیست اش را تبلیغ می کند، او البته به طور پیوسته تبلیغات کلینک لاغری محبوبش را هم می‌کند.

یکی دیگر از بیشترین تبلیغاتی که به خصوص در صفحه فوتبالیست‌ها دیده می‌شود تبلیغ کلینک دندان پزشکی است که به وضعیت دهان و دندان چهره‌های مشهور رسیدگی می‌کنند. این تبلیغات نه تنها هزینه خدمات را برای سلبریتی‌ها صفر می‌کند، بلکه گاها درآمدزا هم است.

شکم بازی و زورگیری

گونه‌ای دیگر از بیزینس اینستاگرام مختص به اینفلوانسرها به خصوص اینفلوانسرهای غذا است. این دست از اینفلونسرها نه تنها توان تبلیغاتی دارند بلکه حتی توان تهدید رستوران‌ها را هم دارند!

این اینفلونسرها برای تبلیغ رستوران‌ها و بستنی فروشی‌ها رقمی بین پانصد هزار تا دو میلیون تومان می‌گیرند و گاه رستوران‌های مختلف را تهدید می‌کنند که در صورت ندادن هزینه، رستوران را تخریب می‌کنند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید