جلالی جبا بیان اینکه فکر نمی‌کنم VAR در حال حاضر به ایران بیاید، گفت: اگر هم بیاید فقط در ورزشگاه آزادی قابل استفاده است و تیم‌های دیگر نمی‌توانند در بازی‌های خود از این سیستم استفاده کنند.

به گزارش سلام نو،  مجید جلالی که در نیم فصل دوم هدایت تیم پرطرفدار قائمشهر را به دست گرفته است ، می داند که هر هفته بازی های تیمش دشوارتر خواهد شد، هرچند نساجی بخشی از مهمترین بازی‌هایش را باید در زمین خودش برگزار کند. با این حال نمایش خوب آنها در بازی های سختی چون تراکتورسازی و ذوب آهن، این تیم و هوادارانش را به آینده امیدوارتر کرده است.

بخش هایی از مصاحبه مجید جلالی که در  اینستاگرام این باشگاه منتشر شده است را در زیر می خوانید:

نتایج بهتری کسب می کنیم

ما در این سه بازی خوب بودیم و خصوصا در بازی آخر مقابل پارس‌جنوبی بازیکنان ما خیلی پرتلاش ظاهر شدند ولی در یک تصمیم سخت گیرانه تیم ما در اوایل بازی ۱۰ نفره شد و فشار مضاعفی روی بازیکنان آمد. البته در این حال نیز تا پایان بازی سعی کردیم به حریف فشار وارد کنیم تا از این بازی دست پُر خارج شویم اما متاسفانه گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. من از روز گذشته دو، سه بار بازی با پارس‌جنوبی را کامل نگاه کردم و به این نتیجه رسیدم که به تیم خودم می‌توانم خیلی امیدوار باشم. به بازیکنان نساجی افتخار می‌کنم و امیدوارم که در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

‌مقابل فولاد برنامه داریم

ما تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی برابر فولاد به کار می‌گیریم. مطمئنا باید تدابیر خاصی بر‌ای این کار داشته باشیم و قطعا بی‌برنامه وارد میدان نمی‌شویم. می‌خواهیم با پیروزی در این بازی تیم را به شرایط مطلوب برگردانیم و دل هواداران را شاد کنیم. باید سعی کنیم در این بازی خود را در زمین تثبیت کنیم و امیدوار به کسب سه امتیاز هستیم.

داوری در لیگ برتر سخت شده است

داوری در لیگ برتر ما به شدت برای داوران سخت شده است. از اول فصل بار‌ها در این مورد صحبت کردم و متاسفانه هر چه جلوتر می‌رویم شرایط بدتر می‌شود. با این شرایط فکر می‌کنم اگر فکری به حال مقابله با مشکلات فعلی نشود در پایان فصل فاجعه‌ای رخ می‌دهد. متاسفانه این روز‌ها داوران ما به دلیل بیانیه‌های زیاد و حواشی جریان بازی به شدت کار سختی دارند. باشگاه‌ها پیش از برگزاری بازی‌ها سعی می‌کنند با صدور بیانیه جو را به نفع خود کنند و فکر می‌کنند با این کار تیمشان از داوری ضربه نمی‌خورد. متاسفانه مربیان داخل زمین سعی می‌کنند با اعتراض به داوری و شلوغ کردن کنار زمین داور را تحت فشار بگذارند تا سوتی به ضرر آنها نزند. من از همین جا اعلام می‌کنم که اگر من حتی در دقیقه یک اعتراض شدیدی به داور کردم، او من را اخراج کند. باید با این حواشی خیلی قاطعانه برخورد شود چراکه هر چه به پایان فصل نزدیک می‌شویم حساسیت بازی‌ها بالا می‌رود و در صورتی که داوران در نتایج پایان فصل و در سقوط یا قهرمانی تیمی دخیل باشند قطعا اتفاقات ناگواری رخ می‌دهد. متاسفانه در فوتبال ما با داوران طوری رفتار شده  است که حتی مربیان خارجی که پیش از این به داوری اعتراض نمی‌کردند الان سعی می‌کنند با اعتراض، بازی را به نفع خود کنند.

فکر نمی‌کنم VAR در حال حاضر به ایران بیاید. اگر هم بیاید فقط در ورزشگاه آزادی قابل استفاده است و تیم‌های دیگر نمی‌توانند در بازی‌های خود از این سیستم استفاده کنند. با وجود اینکه تعداد داوران در زمین هم زیاد شده است، به نظر می‌رسد آنان اختیاری از خود ندارند و تصمیم خاصی نمی‌گیرند. من شاید بالای ۲۰ بار صحنه اخراج بازیکنمان را مشاهده کردم، اما فکر می‌کنم داور خیلی سخت گیرانه به او کارت قرمز داد و جو ورزشگاه هم در تصمیم او بی‌تاثیر نبود. داور می‌دانست این خطا کارت زرد دارد، اما شرایطی که در ورزشگاه پیش آمد باعث شد تصمیم وی عوض شود. من حتی به داور بازی در فرودگاه هم گفتم که تصمیم تو برای اخراج بازیکن اشتباه بوده است.

جذب بازیکن در نیم فصل سخت است

جذب بازیکن در نیم فصل به شدت سخت است چرا که اکثر بازیکنان خوب، تیم دارند. خیلی تلاش کردیم که حداقل یک، دو نفر از فهرست مدنظرمان را جذب کنیم، اما موفق به این کار نشدیم و در نهایت در روز‌های پایانی دو بازیکن خارجی به خدمت گرفتیم.

‌ولسیانی از بهترین های نساجی است

این مدافع گرجستانی یکی از بهترین بازیکنان ما است و متاسفانه در دو بازی گذشته شرایط به گونه‌ای پیش رفت که او دو گل به خودی در دو بازی پشت هم زد. من با او صحبت کردم و این بازیکن قول داد که جبران می‌کند چرا که از این موضوع به شدت ناراحت بود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید