مدیرعامل جمعیت حمایت از بیماران مبتلا به ام‌اس زنجان از افزایش این بیماری در استان خبرداد.

به گزارش سلام نو، نسیم اسلامیه  اظهار کرد: در چهار ماهه اخیر ۴۰ بیمار ام‌اس در جمعیت حمایت از بیماران ام‌اس استان زنجان تشکیل پرونده داده‌اند و به‌روزرسانی اطلاعات و همکاری موثر و کاربردی با بهزیستی و انجمن‌های خیریه، مسیر و شیوه خدمات‌رسانی به جامعه هدف را بهبود خواهد بخشید.

این مسئول با اشاره به تعداد پرونده‌های تشکیل شده در چهار ماهه اخیر در استان، ادامه داد: در این بازه زمانی در هر ماه ۱۰ نفر جهت دریافت خدمات به این جمعیت ملحق شده‌اند؛ چرا که رشد بیماری ام‌اس بسیار سریع است که این نشانه خوبی نیست.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد بیماران مبتلا به ام‌اس‌، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی برای پیشگیری بایستی اصلی‌ترین قدم در همکاری‌های آینده باشد.

اسلامیه با توضیحاتی درباره شرایط فیزیکی بیماران ام‌اس، تصریح کرد: خیریه‌ها و انجمن‌های سلامت محور در کنار حفظ رسالت‌ها و اهداف معین می‌توانند با بهره‌مندی از ظرفیت‌های یکدیگر نحوه و شرایط خدمات را ساماندهی و پویاتر کنند؛ چراکه در این صورت از بسیاری از موازی‌کاری‌ها و هزینه‌ها پیشگیری خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت حمایت از بیماران مبتلا به ام‌اس استان زنجان، خاطرنشان کرد ماهیت ذاتی وجود خیریه‌ها، انسان‌های خیر و نوع دوست هستند و همین امر موجب می‌شود در راستای هدف‌گذاری و جهت‌دهی صحیح این سرمایه گذاری انسانی از هیچ‌گونه همکاری و برنامه‌ریزی سازنده‌ای پرهیز نشود./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید