مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌هاى سازمان جهاد کشاورزى استان فارس گفت: میزان تولید گوشت در استان بسیار بالاتر از میزان مصرف است.

به گزارش سلام نو، هدایت الله رحیمی   افزود: در شرایط فعلی به توزیع گوشت به صورت اینترنتی و بر اساس کد پستی در استان نیاز نداریم و این در حالیست که اگر لازم باشد چنین برنامه‌ای را در دستورکار قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه کمبود گوشت در استان وجود ندارد، ادامه داد: با توجه به اینکه فارس یک استان تولید کننده در بخش گوشت است، بنابر این میزان تولید گوشت در استان بسیار بالاتر از میزان مصرف است.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های سازمان جهادکشاورزی استان فارس خاطر نشان کرد: در حال حاضر به دلیل مشکلاتی که در تامین گوشت در کشور وجود دارد گوشت از استان فارس به دیگر به استان ها جابه جا می شود.

رحیمی با اشاره به اینکه افزایش قیمت گوشت در استان وجود دارد، گفت: اگرچه در روزهای گذشته شاهد قاچاق دام گسترده ای در سطح استان بودیم اما در 5 الی شش روز گذشته شاهد برخورد جدی مسئولان با این بخش هستیم.

وی با بیان اینکه قاچاق دام از استان به کشور های حوزه خلیج فارس انجام می شود، ادامه داد: این در حالیست که این مناطق از گوسفند و دام های استان استقبال ویژه ای می کنند.

رحیمی تصریح کرد: نمی توان قاطع بگوییم که افزایش قیمت گوشت نداریم اما با تمهیداتی که دولت اندیشیده سعی داریم که تا حدودی قیمت گوشت را در شب عید کنترل کنیم./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید