نماینده ونزوئلا در سازمان ملل: اظهار کرد: دولت ترامپ می خواهد به بهانه انتقال کمک در ونزوئلا جنگ به راه بیندازد که ممکن است پیامدهای انسانی فاجعه باری به همراه داشته باشد. ونزوئلا یک کشور مستقل است که می تواند با اجرای پروژه های خود، اقتصادش را احیا کند.

به گزارش سلام نو، «خورخه والرو» در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک اظهار داشت : آمریکا به دنبال استفاده از مسئله ارسال کمک های بشردوستانه به ونزوئلا به عنوان بهانه ای برای فاجعه سازی در این کشور منطقه آمریکای لاتین است.

وی افزود: دولت ترامپ می خواهد به بهانه انتقال کمک در ونزوئلا جنگ به راه بیندازد که ممکن است پیامدهای انسانی فاجعه باری به همراه داشته باشد. ونزوئلا یک کشور مستقل است که می تواند با اجرای پروژه های خود، اقتصادش را احیا کند.

اظهارنظر نماینده دائم ونزوئلا در سازمان ملل در حالی مطرح شده است که نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا روز گذشته وعده آمریکا برای ارسال محموله های کمک های بشردوستانه را 'نمایشی سیاسی' و بهانه ای برای حمله به ونزوئلا توصیف کرد.

مخالفان دولت کاراکاس پیشتر اعلام کردند که کنفرانس بین المللی قرار است 14 فوریه ( 25 بهمن) در واشنگتن با هدف جلب کمک های بشردوستانه اضطراری برگزار شود./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید