معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: راه برون رفت از مشکلات کشور، بازگشت به ارزشهای انقلاب است.

به گزارش سلام نو، سردار رسول سنایی راد روز شنبه در همایش 'بصیرت و حضور' در مصلای شهر کنگان استان بوشهر با نکوداشت چهلمین بهار انقلاب اسلامی افزود: همانگونه که پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه بود، جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی نیز اعجاز بزرگ الهی است.

وی اظهار داشت: به رغم همه دشمنی ها و ایجاد موانع بر سر راه حرکت نظام دینی، امروز انقلاب ما به دنیا صادر و الگوی آزادگان جهان است.

سنایی راد گفت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی به حدی است که مرجع و باعث بسیاری از معادلات منطقه ای شده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا به مولفه های قدرت در کشور و شکل گیری نظام دینی اشاره کرد و ادامه داد: مهمترین مولفه در پیروزی، دوام و قوام انقلاب اسلامی، اتحاد و همدلی است و امروز کشور نیازمند تحکیم این وحدت ملی است.

سنایی راد با اشاره به برخی مشکلات و همراهی برخی افراد و جریان های نفوذی در کشور تاکید کرد: راه نجات کشور و برون رفت از مشکلات، بازگشت به ارزشهای انقلاب است و همه باید دولت را در حل مشکلات یاری کنند. زیرا امروز موسم همدلی است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف از جمله توان موشکی و ساخت موشک های نقطه زن را یادآورشد و افزود: توان دفاعی و موشکی ایران هرگز قابل مذاکره نیست زیرا به برکت خون مطهر شهدا در چهار دهه گذشته امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت های بزرگ در منطقه و جهان است.

در آغاز این همایش فرمانده ناحیه مقاومت

بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) کنگان گفت: به فرموده رهبری فرزانه انقلاب، دهه فجر انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه ای است که خورشید اسلام در آن می درخشید.

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک افزود: امروز برگزاری مراسم دهه فجر مصداق تعظیم شعائر دینی است.

/خبرانلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید