مقرر شده ده هتل از ۶۷ هتل وابسته به سازمان بازنشستگی که غیر فعال هستند به بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش  سلام نو،  مهرداد تاوتلی کارشناس  هتلداری و مدیرعامل گروه هتلهای وابسته به صندوق بازنشستگی در نشستی که ظهر روز دوشنبه هشتم بهمن ماه برگزار شد به خبرنگاران گفت: ۶۴ واحد اقامتی یک تا چهار ستاره داریم که ده تا از آنها به دلیل فرسودگی و ... برون سپاری شده اند و یا غیر فعال هستند بنابراین ۵۴ هتل خدمات می دهند.

تاوتلی بیان کرد: ده هتل از آنجا که غیر فعال هستند در سایت ما هم اطلاعی درباره آنها به مسافر داده نمی شود از این تعداد هتل، سه یا چهار هتل به بخش خصوصی واگذار شده است. این هتلها در واقع اتاق های کمی داشته اند و یا اینکه اداره آنها به اصطلاح FAMILY HOTEL است. پس حتی اگر صد درصد اشغال هم باشند بازهم برای ما سودآور نیستند. البته ما روی آنها نظارت داریم. شش هتل دیگر هتلهایی بوده اند که یا در جنگ تخریب شده اند و یا اینکه مخروبه هستند و قابل استفاده نیستند بنابراین در اولویت توسعه ای هم قرار ندارند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که هتلها قدیمی است و بسیاری از آنها کیفیت اولیه را ندارند بیان کرد: ۲۱ هتل بازسازی کامل شده اند و البته مد نظر باید داشت که تنها ساختمان ملاک کیفیت یک هتل نیست.ما توانسته ایم روی موضوع کیفیت و نیروی انسانی کار کنیم. از نظر ما کیفیت در هتلها دارای سه شاخصه منابع انسانی، ساختمان و تجهیزات و اثاث است که در کنار هم می تواند تضمین کند یک هتل مناسب است یا نه. شاید تغییر مدیریت ها و یا قدمت و واگذاری ها موجب افت در هتلها شده باشد اما  منابع انسانی خود را ارتقا داده ایم. همچنین از آنجا که زیر نظر وزارت کار هستیم در این گروه هیچ یک از کارکنان به صورت مستقیم اخراج نمی شود و ما به قانون کار در این زمینه عمل می کنیم./مهر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید