دبیر ستاد توسعه فناوری آب و خشکسالی گفت: به کارگیری محصولات دانش‌بنیان برای حل مشکلات محیط زیستی به ویژه حل معضل ریزگردها از اهداف اساسی است.

‌به گزارش سلام نو، نادر قلی ابراهیمی در نشست کنسرسیوم آب، کشاورزی و محیط زیست که در مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، ضمن معرفی زمینه‌های همکاری این ستاد در راستای رشد و پرورش توانمندی‌های موجود در حوزه آب، تاکید کرد: به کارگیری محصولات دانش‌بنیان برای حل مشکلات محیط زیستی، افزایش بهره‌وری و راندمان در مصرف آب و به‌کارگیری توانمندی‌های موجود در حل معضل ریزگردها از اهداف اساسی است.

واحدهای فناور پارک علم و فناوری خوزستان، مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز و اساتید دانشگاه حاضر در این نشست به تشریح توانمندی‌های خود در حوزه آب، محیط زیست و ریزگردها پرداختند.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی، در نشست کنسرسیوم آب، کشاورزی و محیط زیست مختاری رئیس پارک علم و فناوری خوزستان، صابری رئیس بنیاد نخبگان استان، درستان معاون دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و مدیر توسعه فناوری‌های سلامت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و همچنین قنبرزاده مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز حضور داشتند.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید