علیرضا جعفری مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از وزش باد نسبتا شدید همراه با بارش باران برای امروز دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ خبر داد.

بارش باران شدید در تهران + جزییات
به گزارش سلام نو، علیرضا جعفری عصر یکشنبه گفت: هم اکنون شاهد وزش باد نسبتا شدید همراه با بارش باران هستیم که البته در مناطق شمالی و کوهستانی این بارش ها بیشتر است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران افزود: هم اکنون نیروهای خدمات شهری در مناطق بیست و دو گانه در آماده باش کامل هستند و از مردم می‌خواهیم از تردد غیرضرور در فضای کوهستانی و همچنین اتراق در حاشیه رودخانه‌ها جلوگیری کنند.

جعفری ادامه داد: تیم‌های مدیریت شهری به منظور جلوگیری از هر گونه آبگرفتگی با تجهیزات کامل در مناطق تعیین شده حضور دارند و در صورت نیاز خدمات ارائه می کنند.

وی تاکید کرد: در بارش های روز گذشته نیز نیروهای خدمات شهری در مسیرهای بزرگراهی و همچنین مناطق ارتفاعات خدمت رسانی کردند و از هر گونه آبگرفتگی جلوگیری کردند.

جعفری به شهروندان توصیه کرد در صورت نیاز به خدمات نیروها مراتب را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

هشدار سقوط اجسام و درختان

همچنین سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به خبرنگار ایرنا گفت: وزش باد نسبتا شدید است و احتمال سقوط اجسام و درختان وجود دارد.

وی از شهروندان خواست از حضور در کنار اجسام که احتمال سقوط دارد خودداری کنند به خصوص از تردد در ساختمان های در حال ساخت جلوگیری کنند و در صورت نیاز مردم می توانند مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

به گزارش سلام نو، مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار نارنجی هواشناسی خبر داد و هم اکنون شاهد بارش باران همراه با وزش باد هستیم./ایرنا

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید