در ویدیو زیر شاهد تصاویر دیده‌نشده از جسد هیملر بعد از خودکشی خواهید بود.

تصاویر دیده نشده از جسد هیتلر پس از خودکشی + فیلم

به گزارش سلام نو، درست ۷۹ سال پیش هاینریش هیملر که با لباس مبدل در حال فرار از دست نیروهای متفق بود، توسط نیروهای انگلیسی دستگیر و برای بازجویی به اردوگاه اعزام می‌شود.

در این زمان هیملر اوراق جعلی شناسایی فردی با سمت گروهبان در به همراه داشت و نیروهای انگلیسی در ابتدا تصور می‌کردند یک نظامی عادی را دستگیر کرده اند، اما وقتی هیملر در همان ابتدا هویت خود را آشکار کرد نیروهای انگلیسی به قدری شوکه شدند که در ابتدا احتمال یک حقه را دادند.

هاینریش هیملر، فرمانده نیروهای اس اس آلمان نازی یعنی تمام نیروهای امنیتی هیتلر بود. نیرویی که سابقه رعب آوری در از میان برداشتن مخالفان و همچنین اجرای سیاست‌های ضدبشری هیتلر داشت. هیملر به ازعان خود هیتلر مورد اعتمادترین فرد بعد از گوبلز برای رایش سوم بود، اما این فرد مورد اعتماد در هنگام خودکشی هیتلر در کنار او نبود.

برعکس حتی از ابتدای سال ۱۹۴۵ و آشکار شدن شکست آلمان به دنبال راهی برای توافق با نیروهای متفق و نجات جان خود و حتی بازگشت به قدرت پس از کنار رفتن هیتلر بود.

این رویاها و دست کم امیدها به هر روی سرانجامی نیافت. هیملر که نقشه‌های او برای هیتلر آشکار شده بود حالا فراری از یاران سابق خود بود و از طرف دیگر هم به دنبال راهی برای فرار از دست متفقین بود، زیرا برنامه‌های او برای توافق با آن‌ها به خوبی پیش نرفت.

هیملر با اندکی از یاران خود با لباس مبدل و اواراق شناسایی جعلی بدون اینکه مقصد مشخصی داشته باشد فرار کرد. او حتی چشم بندی به چشمش بسته بود تا کمتر قابل شناسایی باشد، اما در ۲۳ می ۱۹۴۵ توسط نیروهای انگلیسی بدون اینکه شناخته شود دستگیر شد.

جالب اینجاست که هیملر در اولین بازجویی روتین بدون هیچ فشاری هویت خود را آشکار کرد و این موضوع در حدی برای نیروهای انگلیسی باورنکردنی بود که کارشناسانی را برای تایید هویت او بکار گرفتند.

در این هنگام پزشکی برای معاینه او آمد، اما هنگامی که از هیملر خواست تا دهانش را برای معاینه باز کند هیملر خودداری کرد و در همین هنگام کپسول سیانوری را که در دهانش بود جوید و ۱۵ دقیقه بعد از دنیا رفت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید