امام جمعه تبریز گفت: روزی کسی جرأت نداشت به رژیم صهیونیستی چیزی بگوید، ولی الان می‌بینید کسی محل‌شان نمی‌گذارد؟ این‌ها همه زحمات دولت خدمت‌گزار بود.

امام جمعه تبریز: اینکه در حال حاضر کسی محل اسرائیل نمی‌گذارد همه زحمات دولت خدمت‌گزار بود

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، امام جمعه موقت تبریز گفت: امام جمعه فقید تبریز عاشق بود؛ عاشق ولایت، رهبر معظم انقلاب و عاشق مردم.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده‌اند اساس خلقت جن و انس بر این استوار است که اهل عبادت و معرفت باشند؛ یعنی انسان‌ها به درجه توحید برسند و بشوند عبد خدا، در این میان عده‌ای جان عزیز خودش را برای مقابله با کفار و مشکرین از دست می‌دهد و قطعاً کسی که عاشق باشد شیرینی شهادت او را غرق خودش می‌کند.

وی ادامه داد: خداوند به شهدا گفته است که شما برای دنیا و مردم نمی‌میرید بلکه شما برای من می‌میرید و با من معامله می‌کنید و در این مورد خودم خریدار جان شما هستم و در مقابلش بهشت به شما می‌دهم.

وی افزود: روزی کسی جرأت نداشت به رژیم صهیونیستی چیزی بگوید ولی الان می‌بینید کسی محل‌شان نمی‌گذارد؟ اینها همه زحمات دولت خدمت‌گزار بود، امام جمعه‌مان را اصلاً کسی بود که دوست نداشته باشد؟ آن بزرگوار با همه بودند و با زبان هر کسی با او صحبت می‌کردند که تشییع پیکر او گواه این موضوع است.

مطهری اصل گفت: امام جمعه فقید تبریز عاشق بود؛ عاشق ولایت، رهبر معظم انقلاب و عاشق مردم، این بزرگوران به ما نشان دادند که در کنار ولایت می‌توان در خدمت مردم بود و همان‌طور که رهبری فرمودند با رفتن کسی خدشه‌ای به مسیر انقلاب وارد نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اجر شهادت این شهدا و استقبال از آنها دلایل زیادی دارد ولی عمده دلیل آنها تبعیت از رهبری بود، ما وظیفه داریم در نبود آنها پشت سر ولایت و رهبری باشیم.

وی ادامه داد: این برکت شهدا و خون شهداست که حکومت دینی و الهی را برقرار کرده است؛ در حکومت ما نیز تمام پیروزی‌ها در سایه این شهدا بود زیرا ما شهدای کودک و پیر و جوان و زن و اهل سنت و مسیحی و… داریم.

امام جمعه موقت تبریز گفت: شهدای خدمت و در رأس آنها شهید آیت‌الله رئیسی، سید محرومان که پنجاه دیدار استانی در این سه سال داشت و شبانه‌روز کار می‌کرد و چه زیبا رهبر معظم انقلاب فرمودند آقای رئیسی خستگی سرش نمی‌شد و شبانه‌روز تلاش می‌کرد، قهرمانان میدان خدمت به مردم بودند.

وی افزود: پدر خانم آقای رئیسی اخیراً در یک گفتگو گفتند که آقای رئیسی همیشه می‌گفت من سرباز مقام عظمای ولایت هستم ولی مدتی بود می‌گفت دیگر نمی‌گویم زیرا شاید من خطایی کنم و به پای رهبری بنویسند.

وی اذعان داشت: این حاکی از صبر است که دیگر کل جهان کنار ایران ایستاده و از حق مظلوم دفاع می‌کند.

مطهری اصل اظهار کرد: ببینید یک رئیس جمهور مدام در حال شنیدن طعنه و کنایه و تحمل فشارهای زیادی بود و صبر کرد؛ ولی دیدید چطور کل جهان بعد از شهادت مقابل او سر تعظیم فرود آوردند.

وی تاکید کرد: این مراسم تشییع شهدا فراموش نمی‌شود و به همه ثابت کرد هر کسی به دین و اسلام خدمت کند، همه به او علاقمند می‌شوند و در همه حال عزیز مردم می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید