شهروندان تهرانی باید شدیدا مراقب تغییرات شدید آب و هوایی این روزها باشند زیرا اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران طی سه روز آینده و وزش باد شدید خبر داد.

باد و باران سه‌روزه و شدید در تهران
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران طی سه روز آینده و وزش باد شدید خبر داد.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی آسمان استان تهران، طی امروز (۳۱ اردیبهشت) قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات افزایش ابر در پاره‌ای نقاط به‌ویژه ارتفاعات گاهی رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. در نیمه جنوبی و بخش‌های غربی در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک مورد انتظار است.

از سه شنبه تا پنجشنبه (۱ تا ۳ خرداد) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در سطح استان آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و بارش تگرگ در پاره‌ای نواحی دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( اول خردادماه) کمی ابری تا قسمتی ابری، وزش باد، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۲ خردادماه) نیمه ابری، وزش باد در بعضی ساعت‌ها، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید