سازمان تامین اجتماعی به منظور راحتی بیشتر بازنشستگان خود، فرصتی را ایجاد کرده تا ثبت نام بیمه تکمیلی آن‌ها را به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور حضوری انجام دهند. این کار از طریق سایت مخصوصی که برای این منظور تعیین شده ، قابل انجام است.

سورپرایز جدید برای بازنشستگان تامین اجتماعی + جزییات تکمیلی

به گزارش سلام نو، سازمان تامین اجتماعی به منظور راحتی بیشتر بازنشستگان خود، فرصتی را ایجاد کرده تا ثبت نام بیمه تکمیلی آن‌ها را به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور حضوری انجام دهند. این کار از طریق سایت مخصوصی که برای این منظور تعیین شده ، قابل انجام است.
با این روش، بازنشستگان می‌توانند به راحتی مراحل ثبت نام خود را انجام داده و پس از آن، از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی وضعیت ثبت نام خود را پیگیری کنند. در این مقاله به بررسی چگونگی ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان و شرایط آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
برای ثبت نام در بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، تمامی بازنشستگان جدید تامین اجتماعی باید به کانون بازنشستگان استان خود مراجعه کنند. در صورتی که کانون بازنشستگان استان دارای سایت آنلاین باشد، معمولا امکان ثبت نام از طریق این سایت وجود دارد.

اما لازم به ذکر است که سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی برای هر استان ممکن است متفاوت باشد، بنابراین افراد باید مراحل ثبت نام خود را از طریق سایت کانون بازنشستگان استان خودشان پیگیری کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید