نیروی دریایی یمن ۲ کشتی اسرائیلی را که عازم بنادر فلسطین اشغالی بودند، هدف قرار داد.

هواپیماهای آمریکا و انگلیس «الحدیده» یمن را بمباران کردند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، هواپیماهای آمریکا و انگلیس عصر امروز طی یک حمله هوایی، شهرستان «الحوک» را استان الحدیده بمباران کردند.

بر پایه گزارش ها، در این حمله هوایی، یک کارگاه هدف حمله قرار گرفت.

روز یکشنبه سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنانی از عملیات‌های جدید علیه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی در آب‌های منطقه‌ای این کشور خبر داد.

وی در این باره اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن در حمایت از فلسطین و در پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به کشورمان پنج عملیات نظامی در مدت ۷۲ ساعت انجام دادند.

یحیی سریع تصریح کرد: نیروی دریایی یمن عملیاتی را با هدف قرار دادن کشتی انگلیسی (HOPE ISLAND) در دریای سرخ انجام داد.

این مقام یمنی افزود: نیروی دریایی یمن ۲ کشتی اسرائیلی را که عازم بنادر فلسطین اشغالی بودند، هدف قرار داد. اولین کشتی اسرائیلی (MSC GRACE F) در اقیانوس هند و دیگری (MSC GINA) در دریای عرب هدف قرار گرفته شدند.

وی ادامه داد: عملیات هدف گیری با تعدادی موشک بالستیک و بالدار انجام شد و به لطف خدا این عملیات با موفقیت به اهداف خود رسید.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین اعلام کرد: نیروی هوایی نیز ۲ عملیات نظامی را انجام و طی آنها تعدادی ناوچه نظامی آمریکایی در دریای سرخ را هدف قرار داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به جلوگیری از ناوبری اسرائیل در دریای سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، ارتش یمن طی ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید