وزیران خارجه ایران گفت: حمله رژیم صهیونیستی با هواپیما و موشک‌های ساخت آمریکا به کنسولگری ایران در دمشق بوده است.

امیرعبداللهیان: رژیم اسراییل تنبیه خواهد شد

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در نشست خبری با فیصل المقداد با اشاره به دیدار امروزش با وزیر امور خارجه سوریه و رییس جمهور این کشور عربی گفت : ما امروز گفت وگو های مهمی با مقامات سوریه داشتیم.

امیرعبداللهیان گفت: علاوه بر مناسبات دوجانبه، موضوعات بین‌المللی و منطقه و همچنین موضوع حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را مورد بررسی قرار دادیم. سوریه در خط مقدم مقاومت است و همواره رایزنی با مقامات سوریه مورد توجه مقامات ایران است.

وزیر خارجه ایران گفت: ما در روزهای گذشته در تهران میزبان اسماعیل هنیه و زیاد نخاله بودیم و گفت‌وگوهای سطح بالا و مشورت های اساسی انجام شد.

وی افزود: رژیم اسراییل با ورود به هفتمین ماه حمله به غزه به جنایت‌های جنگی خود با حمایت آمریکا علیه مردم فلسطین ادامه می‌دهد.

وزیر امور خارجه ایران افزود : حمله رژیم صهیونیستی با هواپیما و موشک‌های ساخت آمریکا به کنسولگری ایران در دمشق، صفحه جدیدی از نقض عمدی و آشکار تعهدات و حقوق بین الملل بود.‌

امیرعبداللهیان گفت: از دمشق با صدای بلند اعلام می‌کنم که آمریکا در این جنایت نقش و مسوولیت دارد و باید پاسخگو باشد و رژیم اسراییل تنبیه خواهد شد.

در حال تکمیل...

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید