در پی درگیری‌های مسلحانه در شهر «الصنمین» واقع در حومه «درعا» سوریه ۱۷ نفر جان باختند.

درگیری‌های شدید ۲ گروه مسلح در سوریه / ۱۷ نفر کشته شدند

به گزارش سلام نو به نقل ازمهر به نقل از المیادین، در نتیجه درگیری‌های شدید میان ۲ گروه مسلح در شهرک «الجوره» شهر «الصنمین» واقع در حومه شمالی «درعا» سوریه شماری از افراد جان‌باختند و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

المرصد شمار جان‌باختگان این درگیری مسلحانه را ۱۷ نفر عنوان کرد و گزارش داد که این درگیری میان یک گروه مسلح محلی به سرکردگی «محسن الهیمد» از اعضای سابق گروه تروریستی داعش و یک گروه مسلح دیگر به سرکردگی «الحمد جمال اللباد» ملقب به «الشبط» که او نیز از اعضای پیشین داعش است رخ داده است.

بر اساس اعلام المرصد جان‌باختگان این درگیری مسلحانه ۴ غیرنظامی از جمله یک زن و ۲ کودک، ۱۲ فرد مسلح عضو گروه «الشبط» و ۱ فرد مسلح عضو گروه «هیمد» بوده‌اند.

همچنین المرصد گزارش داد که این درگیری‌ها در نتیجه انفجار یک بمب طی روز گذشته رخ داده است. در نتیجه این انفجار ۸ کودک به شهادت رسیدند و ۲ غیرنظامی از جمله یک زن نیز زخمی شدند.

یک منبع وابسته به پلیس درعا بیان کرد که ۴ تن از ۸ کودکِ شهیدشده در این انفجار تروریستی برادر بوده‌اند. بر اساس اظهارات این منبع جراحات واردشده به زنِ زخمی‌شده در این حادثه تروریستی شدید بوده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید