استفاده حداکثری از کارت سوخت شخصی به معنای جمع‌آوری کامل کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها نیست.

تمام کارت های سوخت اضطراری پمپ‌بنزین‌ها جمع می شوند؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سید حجت مدنی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمع‌آوری کارت‌های اضطراری سوخت در جایگاه‌ها صحت ندارد، اظهار کرد: برنامه‌ای برای جمع‌آوری کامل کارت‌های اضطراری سوخت جایگاه‌ها در دستور کار نیست.

وی با بیان اینکه کارت آزاد سوخت جایگاه‌ها جهت استفاده در مواقع ضروری در اختیار جایگاه‌ها قرار داده شده است، گفت: کارت اضطراری در جایگاه‌ها همچنان وجود خواهد داشت و لزوم استفاده حداکثری از کارت سوخت شخصی به معنای جمع‌آوری کامل کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها نیست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل بیان کرد: هیچ‌گاه کارت آزاد به طور کامل از جایگاه‌های سوخت جمع‌آوری نخواهد شد و همواره جایگاه‌ها برای سوخت‌گیری اضطراری کارت آزاد در اختیار خواهند داشت و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

مدنی در ادامه با اشاره به تفاهم نامه فی ما بین با فراجا که مقرر شده صدور کارت‌های سوخت در حداقل زمان ممکن و تا یک هفته صادر و به دست هموطنان برسد، خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم در صورت داشتن هر گونه مشکل در حوزه سوخت با سامانه ۰۹۶۲۷ تماس و نقطه نظرات و درخواست‌های خود را اعلام کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید