علیرضا داودنژاد برادر مرحوم رضا داوود نژاد در صفحه شخصی اینستاگرامش انتشار ویدیویی منتشر کرد و نوشت:غزل بدیعی همسر مرحوم رضا داوودنژاد اسطوره وفاداری و عشق بود و از او که تا آخرین لحظه کنار همسرش ماند و تنهایش نگذاشت تشکر کرد.

آخرین دیدار عاشقانه‌ی رضا داوودنژاد و همسرش در بیمارستان + فیلم

به گزارش سلام نو، رضا داوودنژاد متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

اوفارغ التحصیل دیپلمه رشته علوم انسانی می باشد که از ۶ سالگی در فیلم پدرش بازی کرد تا اینکه در ۲۲ سالگی با سریال «پشت کنکوری ها» به شهرت رسید.

رضا بعنوان فرزند دوم خانواده در شهر تهران به دنیا آمد، پدرش «علیرضا داوودنژاد» کارگردان بوده و خواهرش «زهرا» (بازیگر) و تنها یک برادر کوچکتر بنام «علی» دارد.

اولین بار در سال ۱۳۶۵ وقتی ۶ ساله بود در فیلم «بی پناه» بکارگردانی پدرش بازیگری را تجربه کرد اما دیگر بخاطر تحصیل تا ۱۸ سالگی دور بر بازیگری پیدا نشد.

در سال ۱۳۷۷ وقتی ۱۸ ساله بود در فیلم «مصائب شیرین» پدرش بازی کرد و برای همین نقش، نامزد بهترین نقش اول جشنواره بین المللی فیلم فجر شد اما برنده نشد
به همین دلیل بعد از شهرت نسبی کار شیرینی پزی را رها کرد و به بازیگری چسبید.

در ماه رمضان ۱۳۸۱ اولین بار با سریال «پشت کنکوری ها» وارد تلویزیون شد و در کنار برزو ارجمند ، علی صادقی و سحر ولدبیگی به اوج شهرت رسید.

رضا داوود نژاد در سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۸ ساله بود با خانم «غزل بدیعی» خواهر مرحوم عسل بدیعی (بازیگر) نامزد کرد تا اینکه سال ۱۳۸۹ باهم ازدواج کردند.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید