یکی از مهم‌ترین دوران زندگی هر شاغلی، زمانی است که پس از سال‌ها کار و تلاش بی وقفه قصد استراحت دارد. از دغدغه‌های مهم این دوران قطع شدن حقوق کارمندی است که می‌تواند باعث مشکلات مالی در زندگی افراد شود.اما دولت در همین راستا، حقوقی را تحت عنوان حقوق بازنشستگی و مستمری برای این کارمندان در نظر می‌گیرد و به این گونه افراد نیز بازنشسته یا مستمری بگیر گفته می‌شود.

حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران چه زمانی واریز می شود؟

به گزارش سلام نو، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی طبق ماه‌های قبل بر اساس حروف الفبا از ۲۰ فروردین تا ۳۰ فروردین حقوق خود را دریافت می‌کنند و مبلغ افزایش حقوق ۲ میلیونی بازنشستگان و مستمری بگیران مربوط به فروردین ماه در اردیبهشت واریز می‌شود.

سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود، اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

حسینی گفت: امیدواریم سازمان تامین اجتماعی در سال جدید نیز مانند سال گذشته برای پرداخت مستمری بازنشستگان نیازی به استقراض از سیستم بانکی پیدا نکند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید