مصدومیت علیرضا بیرانوند در روزهای اخیر حواشی فراوانی را به همراه داشته است.

آیا علیرضا بیرانوند در تمرین تیم ملی مصدوم شده است!

به گزارش سلام نو، بازیکنان پرسپولیس در صحبت با بیرانوند بعد از گچ گرفتن دستش وضعیت او را جویا شدند و خواستند بدانند که دقیقا از چه زمانی این مصدومیت برای او اتفاق افتاد. در همین راستا بیرو نزد همبازیانش قسم خورد که در اردوی تیم ملی در تعطیلات عید از ناحیه مچ دست احساس درد شدیدی کرده و بعد از مشورت با کادر پزشکی تیم ملی به این نتیجه رسیده که چند روزی به دستش فشار نیاورد تا بهبود پیدا کند.

بیرو به گفته خودش بعد از اردوی تیم ملی هم در خرم‌آباد برای مداوای دستش به کارهای درمانی خود ادامه داده اما بعد از بازگشت به تهران و حضور در تمرینات متوجه شده که دردش بهبود پیدا نکرده و هر چه فشار می‌آورد بدتر می‌شود. به همین خاطر هم بیرو بعد از مشورت با پزشکان متخصص تصمیم می‌گیرد که دستش را گچ گرفته و به مدت سه هفته در این وضعیت بماند.

اعتراف بزرگ بیرانوند؛ در تیم ملی مصدوم شدم!

قول می‌دهم فقط ۳ بازی بیرون باشم!

باشگاه پرسپولیس در بیانیه اخیر خود اعلام کرد که بیرو 4 تا 6 بازی آینده این تیم را از دست خواهد داد و در این مورد تیم ملی مقصر است. اما خود بیرو این مساله را قبول ندارد و در صحبت با همبازیانش مدعی شده که بیشتر از سه بازی غایب نخواهد بود و همه تلاشش را می‌کند تا برای بازی با آلومینیوم اراک در دسترس کادرفنی باشد. نکته قابل توجه اینکه بیشترین نگرانی مربیان و مدیریت باشگاه پرسپولیس در مورد غیبت بیرانوند برای بازی با آلومینیوم است. از این جهت که این مسابقه در جام حذفی برگزار می‌شود و کوچک‌ترین اشتباه در این مسابقه با حذف سرخپوشان از جامی که امید زیادی به قهرمانی در آن دارند، همراه خواهد بود. به هر شکل بیرو به اوسمار و همبازیانش قول داده که خودش را به این بازی برساند، هرچند که کادر پزشکی پرسپولیس این هشدار را به بیرو و اوسمار داده‌اند که عجله کردن او برای شروع تمرینات و بازی کردن ممکن است منجر به تشدید مصدومیت و دوری چند ماهه‌اش از میادین شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید