یک منبع آگاه اعلام کرد که با انفجار یک بمب در حومه شهر درعا در جنوب سوریه دست‌کم ۸ کودک کشته شدند.

کشته شدن ۸ کودک در پی انفجار بمب در سوریه
به گزار سلام نو به نقل از فارس، منابع رسانه‌ای از انفجار یک بمب در حومه شهر درعا واقع در جنوب سوریه و کشته شدن چندین کودک خبر دادند.

شبکه المیادین لبنان از انفجار یک بمب در محله «المجبل» واقع در شهر «الصنمین» در حومه شمالی درعا خبر داد و نوشت که در پی این انفجار دست‌کم ۸ کودک کشته شدند.

برخی منابع نیز گزارش دادند که علاوه بر این هشت که کودک که در میان آن‌ها چهار برادر به چشم می‌خورد، یک کودک دیگر مجروح و به بیمارستان انتقال یافت.

روز گذشته نیز یک بمب جاسازی شده در یک کانتینر در محله العربی این شهر منفجر شد که قربانی به همراه نداشت. حال با گذشت چندین ساعت، انفجار جدیدی در این شهر روی داد.

منابع رسانه‌ای اسامی هفت کودک کشته شده در این انفجار را منتشر و اعلام کردند که هنوز هویت یکی از کودکان کشته شده مشخص نیست. این اسامی عبارتند از:

ریماس أیمن اللباد

عبیر أیمن اللباد

عماد أیمن اللباد

ملاک ایمن اللباد

محمد فراس اللباد

وسیم عماد اللباد

منیر محمد اللباد

لحظاتی پس از انتشار این خبر، یک منبع آگاه در فرماندهی پلیس درعا اعلام کرد که در پی انفجار یک بمب جاسازی شده در محله‌ای جنوبی در شهر الصنمین توسط تروریست‌ها، ۷ کودک کشته شدند و دو نفر از جمله یک زن زخمی شدند.

خبرگزاری رسمی سوری (سانا) نیز تایید کرد که بر اساس اطلاعات به دست‌آمده، دست‌کم ۷ کودک در حال بازی در محل حادثه، جانشان را از دست داده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید