نشست صمیمانه سکاندار صنعت بیمه با مدیران ارشد و ارکان این صنعت با محوریت ترسیم نقشه راه بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

دیدار نوروزی رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی با مدیران عامل صنعت بیمه

دکتر علی استادهاشمی با تبریک مجدد سال نو و همچنین تهنیت و تسلیت پرواز عارفانه سرداران شهید در حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها بر ضرورت همدلی مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت: در سالی که به ابتکار مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده باید تمامی ظرفیت های موجود را برای ایجاد همگرایی بیشتر بین ملت و دولت، فعال کنیم.

رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز رضایت از رشد منطقی شاخص های بیمه ای، خاطرنشان کرد: در سال جاری دو اولویت الکترونیکی سازی خدمات و طراحی محصولات نوآورانه متناسب با نیازهای جدید مردم و شرکت های دانش بنیان با جدیت بیشتری دنبال می شود.

دکتر استادهاشمی از شفافیت عملکردی و انضباط مالی به عنوان دو رکن اصلی اعتمادساز در حوزه اقتصاد یاد کرد و گفت: هر اندازه که سرمایه های خرد مردم به سمت خدمات و محصولات بیمه ای هدایت شود ضریب رفاه و امنیت در جامعه افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه سخنان خود بر اهمیت رقابت سالم در صنعت بیمه تاکید کرد و از مدیران خواست تا با حمایت و هدایت شبکه فروش به سلامت فضای کسب و کار بیمه ای کمک کنند.

رئیس شورای عالی بیمه در پایان به نقش محوری صنعت بیمه در تحقق سیاست های کلان اقتصادی دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد فضای امن برای تولیدکنندگان، بنگاه داران و فعالان بخش های دیگر اقتصادی از مهمترین ماموریت های صنعت بیمه به شمار می رود و به همین خاطر از قانونگذاران انتظار داریم در وضع قوانین به این ماموریت سرنوشت ساز صنعت بیمه توجه ویژه ای داشته باشند.

شایان ذکر است مسئولان ارشد صنعت بیمه در این نشست ضمن اعلام همراهی خود با سیاست گذاری های نهاد ناظر به طرح موضوعات و دیدگاه های خود پرداختند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید