زهرا داوود نژاد بازیگر سینما و تلویزیون خواهر مرحوم رضا داوود نژاد در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدیویی از خودش که بر مزار برادرش که قرار است امروز دفن شود رفته بود منتشر کرد.

گریه‌های سوزناک خواهر مرحوم رضا داوودنژاد در بهشت زهرا + فیلم

به گزارش سلام نو، زهرا داوودنژاد متولد ۲۹ فروردین ۱۳۵۶ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

تا مقطع دیپلم تحصیل کرد تا اینکه از ۱۸ سالگی بعنوان منشی صحنه فعالیت اش آغاز شد و در ۲۳ سالگی بعنوان بازیگر در فیلم پدرش جلوی دوربین رفت.

زهرا داوود نژاد با نام اصلی «واله» در تهران بعنوان فرزند بزرگتر به دنیا آمد ، پدرش علیرضا داوودنژاد کارگردان ، نویسنده و تهیه کننده صاحب نام است.

دو برادر کوچکتر بنام رضا (بازیگر) و علی (بازیگر) و (دیجی) فعال در موسیقی می باشد.

شناخت من از سینما به پنج – شش‌ سالگی‌ ام برمی‌ گردد ، همان زمانی که پدرم مشغول ساخت فیلم «خانه عنکبوت» سال ۱۳۶۲ در منزل خودمان بود.

خاطراتی که با بزرگان سینما آقایان مرحوم «انتظامی» و «جمشید مشایخی» عزیز و دوست‌ داشتنی و زنده‌یاد «داوود رشیدی» دارم هنوز با من است.

اینکه در آن سن لحظه به لحظه شاهد ساخت یک فیلم بودم برایم جذاب و عجیب و غریب بود و برای من خیلی چیزها از آن لوکیشن و فیلم شرع شد.

واله از سال ۱۳۷۴ که ۱۸ ساله بود بعنوان منشی صحنه در فیلم «عاشقانه» به کارگردانی و نویسندگی پدرش اولین تجربه هنری را بدست آورد.

ایشان در نهایت بعد از پنج سال با فیلم «بچه های بد» سال ۱۳۷۹ به کارگردانی پدر و نویسندگی برادرانش پا به عرصه بازیگری گذاشت.

خانم واله سال ۱۳۸۲ در ۲۶ سالگی با سریال «باغچه مینو» به کارگردانی رضا صفدری و در کنار برادرش رضا داوود نژاد وارد قاب تلویزیون از شبکه سه شد.

زهرا داوود نژاد سال ها قبل از ازدواج خود صاحب یک فرزند دختر بنام یلدا می باشد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید