نحوه دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت با اقساط ۲۴ ماهه سریع و فوری را در ادامه خبر بخوانید.

شرایط ثبت نام وام قرض الحسنه ۳۰۰ و ۷۵۰ میلیونی + مدت زمان بازپرداخت
به گزارش سلام نو به نقل از فردا،ثبت نام وام فوری قرض‌ الحسنه ۳۰۰میلیونی سال ۱۴۰۳ آغاز شد که جزئیات آن را با هم در اندیشه معاصر بخوانید. نحوه دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت با اقساط ۲۴ ماهه سریع و فوری را در ادامه خبر بخوانید.

بانک تجارت به منظور افزایش قدرت خرید مشتریان و حمایت از کالای داخلی باکیفیت، طرح تسهیلاتی به نام «کالانو» را تدارک دیده است. سقف این تسهیلات این طرح متناسب با نوع خرید مشتریان تعیین می‌شود.

مشتریان این مجموعه با طرح تسهیلاتی کالانو قادر خواهند بود تا از فروشگاه‌های طرف قرارداد خرید کنند. فرآیند دریافت این وام به صورت حضوری یا از طریق اپلیکیشن باجت امکان پذیر است. افرادی که مایل به درخواست این تسهیلات به صورت غیرحضوری هستند باید رتبه اعتباری آ یا بی داشته باشند. در غیر این صورت برای دریافت وام مذکور باید به صورت حضوری مراجعه کنند.

در صورتی که فرد متقاضی خرید لوازم خانگی باشد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان حق خرید دارد. مدت زمان بازپرداخت این مبلغ وام ۲۴ ماه اعلام شده است. اگر متقاضی دریافت وام مذکور رتبه اعتباری آ یا بی داشته باشد تنها کافی است قرارداد لازم الاجرا را ارائه بدهد تا بتواند این مبلغ را دریافت کند. در صورتی که متقاضی رتبه سی یا دی داشته باشد، باید علاوه بر ارائه قرارداد لازم الاجرا، یک ضامن معتبر با رتبه اعتباری مناسب ارائه بدهد. همچنین بانک از وی تا ۱۲۰ درصد کل اعتبار ارائه شده، تامین لازم را اخذ خواهد کرد.

افراد بعد از دریافت مبلغ وام تا یک این امکان را دارند که با مراجعه به فروشگاه یا مراکز خرید مورد تایید بانک، کالا و محصول مورد نیاز خود را بخرند.

لازم به ذکر است که نرخ سود این وام براساس آخرین مصوبه بانک مرکزی تعیین خواهد شد. ضمنا متقاضیان با این تسهیلات تنها امکان خرید از شرکت‌های پاکشوما، بلانتون، مادیران، گلدیران و … را خواهند داشت.

شرایط ثبت نام وام قرض الحسنه ۳۰۰ و ۷۵۰ میلیونی

در این پست به موضوع شرایط ثبت نام وام قرض الحسنه ۳۰۰ و ۷۵۰ میلیونی خواهیم پرداخت.

افرادی که مایل به دریافت وام طرح باران هستند باید حداقل ۱۰ میلیون تومان سپرده گذاری کرده و میانگین حساب مناسب را ایجاد کنند.

حقوقی‌هایی که مایل به ارائه این تسهیلات به کارکنان خود هستند نیز باید به متقاضیان معرفی نامه بدهند. این وام برای تمامی افراد، اعم از حقیقی و حقوقی، قرض الحسنه بوده و تنها به آن چهار درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. حداقل مدت زمان بازپرداخت این وام شش ماه بوده و حداکثر به ۶۰ ماه می‌رسد.

افراد حقیقی که مایل به دریافت وام مذکور هستند باید با توجه به شرایط مذکور هر ماهه ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان قسط بپردازند. کل سود این تسهیلات به ۳۶ میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۳۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. لازم به ذکر است که امتیاز این تسهیلات قابل انتقال به اقوام درجه یک است.

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی بزرگ کشور است که با هدف تجهیز منابع مالی از طریق جذب سپرده‌ها، اخذ تسهیلات و استفاده از سایر ابزارهای پولی و مالی و تخصیص آن‌ها برای اعطای وام شکل گرفت و در حال حاضر انواع خدمات مربوط به تسهیلات ارزی، سپرده‌ها و خدمات، تسهیلات و سپرده‌ها و خدمات ریالی را ارائه می‌دهد.

این بانک همواره به رعایت نسبت کفایت سرمایه بانک مرکزی ایران و مقررات و ضوابط بین المللی کمیته بال پایبند است

طرح وام ۳ در ۱ بانک مهر ایران

با استفاده از این طرح، با یک بار افتتاح حساب می‌توانید از ۳ نمونه از تسهیلات بانکی استفاده کنید و ۳ بار وام بگیرید. مبلغ وام اول معادل مبلغ واریزی شما به بانک است و ۱ درصد کارمزد دارد. مبلغ دوم به اندازه‌ی ۵۰ درصد از مبلغ واریزی به حساب شما واریز می‌شود و حداکثر ۵۰ میلیون تومان است.

مبلغ وام سوم با توجه به امتیازهای شما از قسط‌های وام اول و سقف مجاز بانک پرداخت می‌شود و کارمزدش ۴ درصد است. مثلا، اگر ۱۰۰ میلیون تومان به سپرده‌ی ویژه‌ی بانک مهر ایران واریز کنید، بعد از تشکیل پرونده می‌توانید ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرید. وام دوم همزمان با وام اول و تا سقف ۵۰ میلیون تومان به شما داده می‌شود. همچنین، می‌توانید امتیاز هر دو وام را به یکی از بستگان خودتان هم واگذار کنید. بعد از اینکه وام اول و دوم را تسویه کردید، می‌توانید وام سوم را بگیرید

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح مهریار

وام ۳۰۰میلیون تومانی طرح مهریار با افتتاح حساب قرض الحسنه در این بانک و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه، اعطا می‌شود. بانک مهر ایران برای این وام سودی درنظر نگرفته است اما کارمزد ۴درصدی برای تأمین هزینه‌های خود تعیین کرده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط ۳۶ماهه است و برای ضمانت نیاز به ۳ضامن رسمی است.

شرکت‌هایی که تمایل به ارائه‌ی خدمات وام برای کارکنان خود را دارند، با استفاده از این طرح این خدمت را عملی می‌کنند. این شرکت‌ها با ارائه‌ی سندهای اساسنامه‌ی شرکت، پروانه‌ی فعالیت، چک برای ضمانت و روزنامه‌ی رسمی امکان دریافت وام برای کارکنان خود را ایجاد می‌کنند. همچنین کارمندان این شرکت‌ها با استفاده‌ از برگه‌ی کسر از حقوق و معرفی‌نامه وام خود را دریافت می‌کنند.

از دیگر مزایای طرح مهریار بانک مهر برای کارمندانی که شرکت آن‌ها با بانک قرارداد دارد این است که به‌صورت ضربدری می‌توانند ضامن یکدیگر شوند.

وام بانک مهر ایران تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان

وام بانک مهر ایران تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان، با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه اعطا می‌شود. یعنی شما در هر ماه تقریبا مبلغی معادل ۳ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان می‌پردازید.

شرط دریافت این نوع از تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران، این است که حداقل ۳ ماه از خواب سپرده شما در بانک بگذرد و همچنین سه ضامن رسمی به بانک معرفی کنید.

همچنین حتما حواستان باشد که برای دریافت این وام نباید چک برگشتی یا بدهی به سیستم بانکی داشته باشید.

این طرح برای کسانی است که به تازگی ازدواج کرده‌اند و می‌خواهند نیازهای زندگی خودشان را تامین کنند. با طرح پیوند می‌توانید وسایل موردنیاز شروع زندگی را تهیه کنید. در تسهیلات پیوند مهر، مبلغ ۴۰ میلیون تومان با سود ۴ درصد به شما داده می‌شود. برای دریافت این وام باید سپرده را به مدت یک سال در بانک بگذارید و ضامن رسمی داشته باشید. همچنین، حداکثر ۳۶ ماه برای بازپرداخت این تسهیلات وقت دارید.

وام خرید کالا

وام خرید کالا یا کالا کارت با هدف خرید مایحتاج خانه و کالاهای ضروری زندگی داده می‌شود. سقف تسهیلات قرض‌الحسنه خرید کالا ۱۵۰ میلیون تومان و سود آن ۴ درصد است. با دریافت کالا کارت می‌توانید وسایل موردنیازتان را از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک خریداری کنید. این فروشگاه‌ها با نام گلدیران در شهرهای تهران، شیراز، اهواز، نور، اصفهان، تبریز، ساری و رشت فعالیت می‌کنند. حداکثر زمان بازپرداخت وام خرید کالا ۲۴ ماه است و برای گرفتن آن به یک ضامن رسمی احتیاج دارید.

وام ۱۵۰ میلیونی طرح ۲ در ۱ بانک قرض‌ الحسنه‌

در طرح ۲ در یک بانک قرض‌الحسنه‌ با افتتاح یک حساب قرض‌الحسنه دو بار تسهیلات دریافت می‌کنید. در تسهیلات اول، یک روز بعد از افتتاح حساب، تا ۹۵درصد سپرده‌ی حساب خود (تا سقف ۱۵۰میلیون تومان) اعتبار دریافت می‌کنید. وام اول سود یک درصدی دارد و حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط ۶۰ماهه است.

خوب است بدانید بعد از دریافت وام اول، سپرده‌ی شما تا زمان تسویه‌ی کامل اقساط، نزد بانک باقی خواهد ماند. همچنین برای دریافت تسهیلات اول نیاز به ضامن رسمی نیست. (سپرده‌ی شما به‌عنوان ضمانت در نظر گرفته می شود.)

بعد از تسویه‌ی کامل تسهیلات اول (حداقل ۶ماه از دریافت وام اول گذشته باشد)، می‌توانید برای دربافت تسهیلات دوم اقدام کنید. میزان اعتباری که در تسهیلات دوم اعطا می‌شود به میانگین باقی‌مانده‌ی سپرده‌ی شما و بازپرداخت اقساط ماهانه‌ی وام اول، وابسته است. مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ماهه و سود وام دوم ۴درصدی است. برای گرفتن وام دوم باید یک ضامن رسمی معرفی کنید.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک قرض‌ الحسنه ی مهر ایران

وام ۱۰۰میلیون تومانی بدون ضامن بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران برای کسانی که حساب واریز حقوق آن‌ها در بانک مهر هست، در نظر گرفته شده است. در این طرح؛ بدون ضامن، به شرط اعتبارسنجی بانک مرکزی (داشتن رتبه‌ی اعتباری B ،A یا C) و نامه‌ی کسر از حقوق، تا سقف ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید