مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ فردا پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه آغاز می شود و تا ۲۰ فروردین ماه به اتمام می‌رسد.

تمدید مهلت ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادنیوز، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و دومین نوبت آن در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه برگزار خواهد شد.

برگزاری کنکور برای این دانشگاه ها

آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در پاییز سال ۱۴۰۲ انجام شده است و ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از ۷ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شد و پس از تمدید، این مهلت پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ به پایان می‌پذیرد.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ نوبت دوم، خبر بسیار مهمی برای داوطلبان آزمون سراسری است.

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر با ورود به سامانه https://my.sanjesh.org/login برای ثبت نام اقدام کنند.

چند داوطلب ثبت نام کردند؟

بر اساس اعلام علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور به خبرگزاری مهر، بیش از ۷۱۰ هزار داوطلب در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده اند.

امکان ویرایش اطلاعات

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: «آن ‌دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. داوطلبانی نیز که آذر ماه سال گذشته برای نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند چنانچه تمایل به شرکت در نوبت دوم دارند حتماً لازم است برای نوبت دوم آزمون سراسری ثبت نام کنند.»

آخرین مهلت ثبت نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی

متقاضیان ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۱۴۰۳ می‌توانند در مهلت مجدد در این آزمون ثبت‌نام کنند.

مهلت مجدد ثبت‌نام از امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org آغاز شد و در روز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ پایان می‌پذیرد.

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام کنند. ضمناً داوطلبانی قبلاً ثبت‌نام اقدام کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

آزمون‌ انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۱۴۰۳ برای داوطلبان در روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید