پدر و ۲ پسرش که در جریان جنایتی خانوادگی، دختر ۲۲ساله خانواده را به قتل رسیده و فیلم این جنایت هولناک را در فضای مجازی منتشر کرده بودند دستگیر شدند.

مرد خانواده با کمک پسرانش دختر ۲۲ ساله اش را کشت! + فیلم وحشتناک از جنایت ناموسی

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری فرانسه، در نیمه شب ۱۷ مارس، ماریا بی‌بی ۲۲ ساله در اتاق خوابش در خانه پدری‌اش در پنجاب پاکستان، قربانی یک توطئه خانوادگی شد. آن شب وقتی دختر جوان در اتاقش در خواب بود، پدر و ۲ برادرش وارد اتاق او شدند تا نقشه‌ هولناکی را که در سر داشتند عملی کنند. یکی از برادرها به نام محمد فیصل بر روی تخت رفت و بالشت را روی دهان دختر جوان گذاشت و آن را فشار داد. برادر دیگر به نام شهباز شروع به فیلم‌برداری کرد و ستار، پدر خانواده نیز شاهد این جنایت بود.

آنها بعد از اینکه ماریا را به قتل رساندند، جنازه‌اش را در محلی بیرون از شهر دفن کردند و ویدئوی این جنایت هولناک را در فضای مجازی منتشر کردند.

منتشر شدن این ویدئو خشم عمومی در پاکستان را در پی داشت و مردم سراسر کشور به این جنایت فجیع اعتراض کردند و خواستار مجازات این خانواده شدند.

ویدئو نشان می‌داد که یکی از برادرهای مقتول بیش از دو دقیقه در حال خفه کردن خواهرش است، این در حالی است که پدر در کمال خونسردی به او نگاه می‌کند، یک بطری آب به وی می‌دهد و قاتل نیز بالای جسد خواهرش شروع به آب خوردن می‌کند. پلیس بعد از انتشار این ویدئو برای دستگیری عاملان جنایت به خانه ستار رفت اما عاملان جنایت متواری شده بودند.

با توجه به خشم مردم پاکستان از این جنایت و بازتاب گسترده آن در فضای مجازی، پلیس اقدامات گسترده‌ای برای دستگیری قاتلان انجام داد و روز یکشنبه گذشته اعلام کرد که شهباز که از خفه کردن خواهرشان یلم گرفته و با انتشار ویدئو کشور را خشمگین کرده، دستگیر شده است. به دنبال دستگیری شهباز، ستار و فیصل نیز دستگیر شدند.

عطا الله، یکی از مقامات پلیس گفت: همسر شهباز نیز در صحنه جنایت و در این ویدئو حضور دارد که وی نیز بازداشت شده است. به گفته او، انگیزه قتل هنوز مشخص نشده است اما ظاهرا فیصل خواهرش را در حال صحبت کردن در یک تماس ویدیویی با مردی ناشناس دیده و این مسئله باعث شد تا آنها مرتکب چنین قتل فجیعی شوند.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید