۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
کد خبر: 55506021

اطمینان از سلامت فنی خودرو ها، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

چند توصیه مهم به مسافران نوروزی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی و حجم بالای ترافیک ، انتظار می رود مسافران زمان برگشت سفر خود را مدیریت کرده به آخرین ساعات روز موکول نکنند.

سرهنگ "پیمان کرمی" اظهار کرد: موکول کردن زمان سفر به ساعات پایانی روز آخر با ترافیک سنگین در جاده های استان البرز و ایجاد مشکلات فراوان برای مسافران همراه خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به ناپایداری جوی ، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.

وی گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو ها، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

کرمی با اشاره به اینکه بیشتر حوادث رانندگی در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می دهد از رانندگان خواست درموقع خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

وی یادآورشد : عدم برنامه ریزی زمان مناسب سفر، عجله و شتاب و همچنین نداشتن تمرکز و بی توجهی رانندگان از دیگر عوامل خطر ساز و حادثه ساز محسوب می شود.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۶۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید