کاربران فضای مجازی به این نکته توجه داشته باشند که مجرمان سایبری با ساختن فروشگاه های اینترنتی با نام‌ و نشان شرکت‌های معروف، ارائه اجناس و خدمات با قیمت پایین‌تر و ارائه تخفیف‌های ویژه اعتماد مشتریان را جلب کرده و از آنان کلاهبرداری می‌کنند.

دستگیری فروشنده گوشی های تقلبی در اینستاگرام + جزییات

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری یکی از فروشندگان گوشی های تقلبی در بستر فضای مجازی خبر داد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سرهنگ شاهین حسنوند رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس در قالب فروش تلفن همراه تقلبی در بستر نرم افزار اینستاگرام، پرونده ای در این پلیس تشکیل شد و موضوع توسط کارشناسان پلیس فتا مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مالباخته در یکی از صفحات اینستاگرامی اقدام به خرید گوشی تلفن همراه نموده است که پس از انجام این خرید و تحویل محصول به وی، متوجه تقلبی بودن آن می شود.

این مقام انتظامی تشریح کرد: پس از بررسی های فنی و تحقیقات علمی توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص می شود که متهم تلفن همراه را از یکی از فروشگاه های سطح شهر که تلفن همراه تقلبی می فروشد، دریافت و از طریق نرم افزار اینستاگرام تحت عنوان گوشی اصل اقدام به فروش می نموده است.

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از بازگردانی مبلغ دریافت شده از مالباخته به وی و تشکیل پرونده قضائی برای متهم جهت سیر مراحل قانونی خبر داد و تاکید کرد: کاربران فضای مجازی به این نکته توجه داشته باشند که مجرمان سایبری با ساختن فروشگاه های اینترنتی با نام‌ و نشان شرکت‌های معروف، ارائه اجناس و خدمات با قیمت پایین‌تر و ارائه تخفیف‌های ویژه اعتماد مشتریان را جلب کرده و از آنان کلاهبرداری می‌کنند.
 

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید