با بررسی ۳ نرم افزار تخمین رتبه کنکور قلمچی، هیوا گروپ و مدیکال استوز نرم افزار تخمین رتبه کنکور با معدل و درصد مدیکال استوز تا این لحظه نزدیک ترین و دقیق ترین رتبه را به داوطلبان کنکوری ارائه می دهد و رضایت زیادی از این نرم افزار وجود داشته است به همین دلیل استفاده از آن به داوطلبان کنکوری پیشنهاد می شود.

مقایسه بهترین تخمین رتبه کنکور در ایران

تخمین رتبه کنکور یکی از نیازهای ضروری و دغدغه های اصلی و مهم داوطلبان کنکوری در دوران کنکور و همچنین بعد از برگزاری آزمون کنکور سراسری می باشد.

با توجه به شرایط فعلی کنکور ۱۴۰۳ به بعد و تاثیر ۵۰٪ درصدی نمرات امتحانات نهایی (سوابق تحصیلی) در نتایج قبولی داوطلبان کنکوری، الگوریتم و نحوه محاسبات تخمین رتبه کنکور با سال های قبل کاملا متفاوت بوده و در نتیجه داوطلبان به دنبال شناخت بهترین اپلیکیشن یا نرم افزار تخمین رتبه کنکور همراه با محاسبه تراز معدل نهایی هستند.

تخمین رتبه کنکور با معدل و درصد چالشی ترین اپلیکیشن و نرم افزار حوزه کنکور:

بهترین تخمین رتبه کنکور، نرم افزاری است که بتواند دقیق ترین و نزدیک ترین رتبه را به رتبه اصلی داوطلب در کنکور محاسبه کند.

سازمان سنجش در جهت تغییرات بزرگ تاثیر مستقیم نمرات نهایی در کنکور ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ برای محاسبه و اعلام رتبه بندی نتایج کنکور روش محاسباتی خود را به طور کامل تغییر داده و از روش محاسباتی متفاوت و جدیدی برای رتبه بندی داوطلبان کنکوری بر اساس درصد ها و معدل نمرات نهایی استفاده می کند و این امر باعث شده دانش آموزان کمی گمراه شوند.

به دنبال این تغییر وبسایت های ارایه دهنده نرم افزار تخمین رتبه کنکور نیز دچار چالش بزرگ و رقابتی جنجالی برای به دست آوردن واقعی ترین و نزدیک ترین نتایج تخمین کنکور با نتایج سازمان سنجش شدند.

در ادامه این مقاله میخواهیم با توجه به نظرات کارشناسان محبوب ترین و بهترین نرم افزارهای تخمین رتبه کنکور مانند :

  1. تخمین رتبه کنکور قلمچی
  2. تخمین رتبه کنکور مدیکال استوز/ بهمنی
  3. تخمین رتبه کنکور هیوا

را بر اساس نزدیکی به نتایج کنکور سازمان سنجش و تجربیات دانش آموزان و نظرات داوطلبان کنکور در مورد این اپلیکیشن های تخمین کنکور مقایسه و برسی کنیم. با ما تا شناسایی بهترین و دقیق ترین نرم افزار تخمین رتبه کنکور همراه باشید.

تخمین رتبه کنکور قلم چی:

نرم افزار تخمین رتبه قلمچی سال های سال مرجع اصلی تخمین رتبه کنکور برای داوطلبان کنکوری بوده، این تخمین بر اساس کارنامه و رتبه های دانش آموزان سالهای گذشته کانون طراحی شده است. برای استفاده از ابزار تخمین رتبه قلمچی داوطلبان با وارد کردن درصد دروس خود کارنامه مشابه رتبه خود را دریافت می کنند.

تنها نکته ای که پیرامون نرم افزار تخمین رتبه وبسایت قلمچی وجود داره اینکه برای محاسبات تخمین رتبه کنکور ۱۴۰۲ و۱۴۰۳، تاثیر مستقیم نمرات نهایی و تراز آن ها هنوز در محاسبات نرم افزار تخمین رتبه قلمچی لحاظ نشده است. امیدواریم که به زودی شاهد تغییرات در این ابزار بر اساس نیازهای جدید دانش آموزان و کنکوری ها باشیم.

مقایسه بهترین تخمین رتبه کنکور در ایران

تخمین رتبه مدیکال استوز:

وبسایت مشاوره کنکور مدیکال استوز یکی از وبسایت های پرطرفدار و عالی‌ کنکوری است که خدمات و ابزارهای زیادی در خصوص مشاوره تحصیلی و کنکور ارائه می دهد. این وبسایت با در نظر گرفتن دغدغه دانش آموزان و کنکوری های جدید برای اولین بار برای کنکور ۱۴۰۲ اقدام به طراحی نرم افزار تخمین رتبه کنکور با معدل نهایی و درصد کرده است.

مقایسه بهترین تخمین رتبه کنکور در ایران

البته خیلی از کنکوری ها این نرم افزار را با عنوان تخمین رتبه بهمنی هم می شناسند. که در واقع این ابزار آنلاین تخمین رتبه کنکور مدیکال استوز با همکاری مشترک گروه دکتر بهمنی و وبسایت مدیکال استوز طراحی و ساخت شده است.

بر اساس تعداد کامنت ها و رضایتی که کنکوری ها از لحاظ نزدیکی و دقیق بودن نتایج تخمین رتبه کنکور مدیکال استوز که با نتایج اصلی کنکور و سازمان سنجش داشته است، می توان به این نتیجه رسید که نرم افزار تخمین رتبه کنکور با معدل نهایی و درصد مدیکال استوز تا این لحظه بهترین اپلیکیشن تخمین رتبه کنکور با معدل و درصد از لحاظ دقیق بودن و نزدیکی به نتایج اعلام شده توسط سازمان سنجش با توجه به تغییرات جدید کنکور بوده است.

البته مدیکال استوز ابزارهای کاربردی دیگری مثل :

محاسبه معدل امتحان نهایی

محاسبه تراز معدل نهایی داوطلبان

ابزار تبدیگر تراز و درصد به یکدیگر

محاسبه نمره سالانه و میانگین درصد

و محاسبه معدل دیپلم و دبیرستان

و ابزار محاسبه درصد گیری تست

را به صورت رایگان در اختیار داوطلبان کنکوری قرار میدهد.

نکات قابل توجهی که در صفحه نرم افزار تخمین رتبه مدیکال استوز در مقایسه با سایر ابزارهای تخمین رتبه کنکور وجود دارد، پاسخگویی رایگان مشاوران مدیکال استوز به تمامی سوالات کنکوری ها پیرامون احتمال قبولی داوطلبان بر اساس تراز و رتبه ها آن ها و همچنین معرفی کامل مراحل و محاسبات تخمین رتبه کنکور با معدل و درصد به داوطلبان کنکوری توسط مدیکال استوز می باشد.

ویژگی های نرم افزار تخمین رتبه کنکور با معدل مدیکال استوز:

بر اساس اطلاعاتی که در صفحه نرم افزار آنلاین تخمین رتبه و درصد مدیکال استوز قرار داداه شده است، محاسبات و الگوریتم این ابزار شامل :

مرحله ۱: محاسبه تمامی درصد های داوطلب

مرحله ۲: محاسبه میانگین درصد هر درس

مرحله ۳: تفاضل درصد هر داوطلب  با میانگین درصد داوطلب

مرحله ۴: تقسیم داده های گفته شده بر اساس یک پارامتر آماری

مرحله ۵: محاسبه تراز کنکور و نمرات امتحانات نهایی

مرحله ۶: این مرحله همان مرحله رتبه دهی می باشد که بر اساس مراحل بالا به خصوص تراز داوطلب انجام می شود.

نرم افزار تخمین رتبه مدیکال استوز طبق مراحل بالا و با در نظر گرفتن آخرین تغییرات به وجود آمده در کنکور طراحی شده است و دقیق ترین و نزدیک ترین رتبه را نسبت به رتبه اصلی سازمان سنجش به داوطلب کنکوری ارائه می دهد و میتوان گفت بهترین نرم إفطار تخمین رتبه مان رقبا میباشد.

تخمین رتبه سایت هیوا گروپ:

هیوا گروپ بعد از وبسایت مدیکال استوز یکی دیگر از سایت های پرطرفدار پاسخگویی به داوطلبان کنکور می باشد و تا قبل از کنکور ۱۴۰۲ در کنار قلمچی جز سایت های محبوب تخمین رتبه کنکور بود.

ضعف نرم افزار تخمین رتبه هیوا این است که به طور اختصاصی برای کنکور ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ با در نظر گرفتن تاثیر معدل طراحی نشده و فقط به یک تذکر نسبت به این که این رتبه با تاثیر سوابق دچار تغییر می شود اکتفا کرده است. که خوب این قضیه باعث شده که نتیجه تخمین رتبه کنکور هیوا مثل سال های قبل به نتایج کنکور اصلی نزدیک نباشد.

تخمین رتبه کنکور مدیکال استوز ، قلم چی یا هیوا گروپ؟

معمولا اکثر دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای تخمین رتبه به سراغ ۳ نرم افزار معروف تخمین رتبه هیوا، تخمین رتبه قلمچی و مدیکال استوز می روند.

اما با توجه به عدم آپدیت شدن تخمین رتبه قلم چی و هیوا گروپ برای لحاظ کردن نمرات و تراز امتحانات نهایی در محاسبه و الگوریتم تخمین رتبه کنکور در حال حاضر تخمین رتبه کنکور با معدل و درصد مدیکال استوز در صدر جدول از لحاظ نزدیکی به نتایج اصلی کنکور را دارد.

جمع بندی مقایسه بهترین تخمین رتبه کنکور در ایران:

بدون شک هر وبسایتی که بتواند نزدیک ترین نتایج تخمین رتبه با نتایج اصلی کنکور را داشته باشد مورد استقبال داوطلبان کنکوری قرار میگیرد.

با بررسی ۳ نرم افزار تخمین رتبه کنکور قلمچی، هیوا گروپ و مدیکال استوز نرم افزار تخمین رتبه کنکور با معدل و درصد مدیکال استوز تا این لحظه نزدیک ترین و دقیق ترین رتبه را به داوطلبان کنکوری ارائه می دهد و رضایت زیادی از این نرم افزار وجود داشته است به همین دلیل استفاده از آن به داوطلبان کنکوری پیشنهاد می شود.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید