رضا شفیعی‌جم بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه هموطنز با اجرای کامران تفتی ویدیویی از دوبله او با لهجه کردی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

دوبله جالب و بامزه رضا شفیعی جم با لهجه کُردی وسط‌برنامه! + فیلم

به گزارش سلام نو، رضا شفیعی جم متولد ۹ تیر ۱۳۵۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است
دانش آموخته رشته گرافیک می باشد که از مسیر نقاشی و تابلو کشیدن در ۱۶ سالگی وارد عرصه بازیگری شد و تجربه یک زندگی زناشویی ناموفق را هم دارد.

پدرش بازنشسته ارتش و اصالتا تهرانی و مادر مرحومش معلم و اصالتا کرد کرمانشاهی بود ، یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچک تر از خود دارد
مادرش متاسفانه چندین سال پیش بخاطر ابتلا به سرطان درگذشت.

کار هنری را با نقاشی و کشیدن تابلو از چهره (پرتره) شروع کرد و از دوران مدرسه تقلید صدا می کرد و همین زمینه کاری هنری او را برای آینده فراهم کرد.

در زمان سربازی در مهد کودک وابسته به سپاه معلم نقاشی بود اما مدتی بعد به علت پرکار بودن تیروئید و مشکلات سخت بیماری از خدمت معاف شد.

فعالیت خود را با تئاتر از سال ۱۳۶۴ وقتی ۱۶ ساله بود شروع کرد و از همین طریق با رضا عطاران آشنا شد.

او سپس سال ۱۳۶۹ نقش کوتاهی را با فیلم «دو همسفر» به کارگردانی اصغر هاشمی در کنار هما روستا ، ثریا حکمت و جمشید اسماعیل خانی تجربه کرد.

در سال ۱۳۷۰ که ۲۰ ساله بود با معرفی رضا عطاران وارد مجموعه «ساعت خوش» مهران مدیری شد و علاوه بر بازیگری نویسندگی بخشی از کار را نیز بر عهده گرفت.

شهرت او اما بیشتر با نقش بامشاد در سریال «نقطه چین» سال ۸۲ شروع شد و با سریال های جایزه بزرگ و شب های برره نیز خوش درخشید.

رضا شفیعی جم سال ها پیش ازدواج کرد اما این رابطه در نهایت به طلاق ختم شد، او مجبور شد تمام درآمد ۲۰ ساله و خانه پدری خود را برای مهریه همسرش بفروشد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید