قیمت کیبورد با توجه به عوامل متعددی مانند برند سازنده، نوع سوییچ‌ها، نوع اتصال و حتی سایز کیبورد بستگی دارد. عموما کیبوردهای مکانیکال از برندهای معروف قیمت بالاتری دارند و کیفیت بهتری نسبت به کیبوردهای برندهای چینی یا کم‌تر شناخته‌شده، ارائه می‌دهند.

بهترین کیبورد های مکانیکال بازار در بازه های قیمتی مختلف

اگر گیمر هستید یا زیاد زمان زیادی را با کیبورد خود مشغول تایپ کردن هستید، احتمالا به فکر خرید کیبورد مکانیکال افتاده‌اید، اما در بازار متنوع کیبوردهای مکانیکی، انتخاب و خرید کیبورد با قیمت مناسب کمی سردرگم‌کننده خواهد به همین دلیل سعی کرده‌ایم تا تعدادی از بهترین‌ کیبوردهای مکانیکال در بازار را به شما معرفی کنیم.

قیمت کیبورد مکانیکال

قیمت کیبورد با توجه به عوامل متعددی مانند برند سازنده، نوع سوییچ‌ها، نوع اتصال و حتی سایز کیبورد بستگی دارد. عموما کیبوردهای مکانیکال از برندهای معروف قیمت بالاتری دارند و کیفیت بهتری نسبت به کیبوردهای برندهای چینی یا کم‌تر شناخته‌شده، ارائه می‌دهند.

برای مثال قیمت کیبورد لاجیتک در برخی از مدل‌ها به چندین میلیون تومان هم می‌رسد که شاید خرید چنین کیبوردی برای هر کاربری مناسب نباشد اما در عوض قیمت کیبورد ردراگون یا برندهای دیگری مانند اونیکوما یا رپو نسبت به لاجیتک و ریزر مناسب‌تر است و می‌توانند تجربه‌ی خوبی را در کار با کیبوردهای مکانیکال برای کاربر ایجاد کنند.

با وجود مدل‌های متنوع در بازار کیبوردها، بهترین کار، مقایسه قیمت کیبورد و مشخصات فنی آن‌ها با یکدیگر است، به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم تا حتما به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید تا کیبورد مکانیکال مورد نظر خود را به آسانی پیدا و با بهترین قیمت از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی سراسر کشور، خرید خود را انجام دهید.

نکات مهم خرید بهترین کیبورد مکانیکال

با اهمیت‌ترین مورد، بررسی نیاز شما از کیبورد است؛ برای مثال اگر مدت زیادی را مشغول بازی یا تایپ هستید، انتخاب کیبوردی با کیفیت بالاتر برای شما بهتر خواهد بود در غیر این صورت تنها هزینه‌های خود را افزایش داده‌اید.

سایز کیبورد را در نظر بگیرید، برخی از کیبوردهای مکانیکال برای کوچک‌تر بودن، تعدادی از دکمه‌ها مانند نام‌پد را حذف کرده‌اند، پس حتما پیش از خرید به این مورد توجه داشته باشید. نوع و رنگ سوییچ‌های کیبورد مکانیکال هم اهمیت بسیار بالایی دارند. این موضوع در تجربه‌ی کاربری و هزینه‌ی نهایی تاثیر بسیار زیادی دارد.

بهترین کیبورد های مکانیکال بازار در بازه های قیمتی مختلف

به نوع اتصال کیبورد به کامپیوتر یا سایر دستگاه‌ها توجه داشته باشید. برخی از کیبوردها تنها از کابل USB استفاده می‌کنند اما برخی اتصال بی‌سیم دارند، برخی امکان جداسازی کابل کیبورد را دارند اما برخی دیگر نه، پس حتما به محیط کاری خود و نوع اتصال کیبورد دقت کنید.

بهترین کیبورد های مکانیکال بازار در رده های قیمتی مختلف

حالا که به طور کلی با خرید کیبورد مکانیکال آشنایی پیدا کرده‌اید، بهتر است تا برخی از کیبوردهای مکانیکال موجود در بازار کشور آشنا شوید؛ توجه داشته باشید که قیمت کیبورد های مکانیکال عموما از ۱ میلیون تومان آغاز می‌شود.

بهترین کیبورد مکانیکال تا ۱٫۵ میلیون تومان

رپو V500SE

رپو V500SE کیبوردی فول سایز با ۱۰۴ کلید مربعی با سطح فرورفته و امکان استفاده از کلیدهای F به‌عنوان میان‌بر یا برای کنترل مدیا است. بدنه‌ی این کیبورد از جنس آلومینیوم است و از سوییچ‌های آبی، قرمز، قهوه‌ای و مشکی استفاده می‌کند. نورپردازی RGB و مقاومت در برابر پاشش آب از ویژگی‌های این کیبورد است.

ردراگون K630 Dragonborn

ردراگون K630 Dragonborn با فرم فکتور کامپکت (۶۰ درصد) یکی از جذاب‌ترین کیبوردهای مکانیکال در این بازه‌ی قیمتی است. طراحی ساده و مینیمال در کنار نورپردازی RGB زیبایی خاصی به این کیبورد می‌بخشد. این کیبورد با سوییچ‌های آبی، قرمز و قهوه‌ای OUTEMU به بازار عرضه می‌شود و دکمه‌های آن به شکل مربع و با سطح فرورفته است.

بهترین کیبورد مکانیکال تا ۳ میلیون تومان

دیپ کول KG722

کیبورد دیپ کول KG722 با طراحی متفاوت خود زیبایی خاصی را ایجاد کرده است؛ چرا که تمامی نوشته‌ها و نشانگر کلیدها به جای آن که روی سطح کلیدها باشند، روی دیواره‌ی جلویی آن‌ها نقش بسته‌اند.

این کیبورد با اندازه‌ی ۶۵ درصد و ۶۸ کلید مربعی فرورفته عرضه شده است و از سوییچ‌های قرمز شرکت Gateron با عمر ۵۰ میلیون ضربه استفاده می‌کند. کابل USB این کیبورد قابلیت جداسازی دارد، همچنین پشتیبانی از نورپردازی RGB و تنظیم میان‌بر روی کلیدهای F از دیگر ویژگی‌های این کیبورد مینیمال است.

ردراگون K603 Dragon Warrior

ردراگون K603 Dragon Warrior کیبوردی با ۹۵ کلید مربعی شکل با طول عمر ۵۰ میلیون ضربه است. این کیبورد مکانیکال از سوییچ‌های Low-Profile شرکت OUTEMU استفاده می‌کند. این سوییچ‌ها بازه‌ی حرکت کوتاه و عملکردی سریع‌تر دارند. پشتیبانی از نرم‌افزار اختصاصی، نورپردازی RGB و سازگاری با کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس از دیگر ویژگی‌های این کیبورد است.

بهترین کیبورد مکانیکال تا ۴ میلیون تومان

ای دیتا XPG SUMMONER

کیبورد ای دیتا XPG SUMMONER یکی از بهترین کیبوردهای مکانیکال در این بازه‌ی قیمتی است. این کیبورد فول سایز ۱۰۹ کلید دارد و به همراه تکیه‌گاه جداشونده مچ دست عرضه می‌شود. جذاب‌ترین قسمت این کیبورد، استفاده از سوییچ‌های Cherry MX است. سوییچ‌های آبی، قرمز و نقره‌ای Cherry MX به کار رفته در این کیبورد عمر بسیار بالای ۱۰۰ میلیون ضربه دارند.

وجود غلتک تنظیم صدا، نورپردازی RGB و ۹ عدد کلید قرمز برای جایگزینی با کلیدهای جهت‌دار، ویندوز و WASD از دیگر ویژگی‌های این کیبورد محبوب و باکیفیت است.

لاجیتک K845

کیبورد لاجیتک K845 هم مانند کیبورد معرفی‌شده‌ی قبل، یک کیبورد فول سایز با ۱۰۴ کلید است و از سوییچ‌های باکیفیت Cherry MX استفاده می‌کند. این کیبورد با سوییچ‌های قرمز و آبی Cherry قابل خرید است و طول عمر ۵۰ میلیون ضربه را دارد. همچنین نور پس‌زمینه این کیبورد قابلیت تنظیم در پنج حالت مختلف را دارد.

K845 با ظاهر مینیمال و شیکی که دارد برای تایپیست‌ها گزینه‌ی بسیار خوبی است؛ البته به درد گیمرهایی با سلیقه‌ی رسمی‌تر نیز می‌خورد.

بهترین کیبورد های مکانیکال بازار در بازه های قیمتی مختلف

بهترین کیبورد مکانیکال بیش از ۱۰ میلیون تومان

ریزر BlackWidow V3 Pro

اگر از آن دست کاربرانی هستید که برای کیفیت خوب، هر اندازه که لازم باشد هزینه می‌کنید. BlackWidow V3 Pro ریزر یکی از بهترین کیبوردهای مکانیکی بازار است. این کیبورد فول سایز، ۱۰۸ کلید دارد و از سوییچ‌های اختصاصی سبز و زرد ریزر استفاده می‌کند و ۸۰ میلیون ضربه‌پذیری دارد. این کیبورد همراه تکیه‌گاه جداشونده‌ی مچ دست عرضه می‌شود.

قابلیت تنظیم ماکرو، کابل USB جداشونده، اتصال از طریق دانگل اختصاصی RF یا بلوتوث و نورپردازی اختصاصی ریزر Chroma از دیگر ویژگی‌های این کیبورد بالارده و گران‌قیمت است.

استیل سریز Apex Pro

کیبورد مکانیکال فول سایز استیل سریز Apex Pro به عنوان پرچم‌دار کیبوردهای شرکت SteelSeries در بازار کشور ما به فروش می‌رسد. این کیبورد ۱۰۴ کلید مربعی با سطح فرورفته دارد و از سه سوییچ OmniPoint، Speed و استاندارد مکانیکال استفاده می‌کند. این کیبورد همراه تکیه‌گاه جداشونده‌ی مچ دست عرضه می‌شود.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های Apex Pro وجود نمایشگر OLED روی کیبورد است که شما را از وضعیت کیبورد باخبر می‌سازد و قابل شخصی‌سازی است. وجود غلتک تنظیم صدا، کلیدهای مدیا و پشتیبانی از کنسول‌ها، از دیگر ویژگی‌های این کیبورد جذاب است.

خرید بهترین کیبورد مکانیکال به کمک زومیت

حالا که با نکات مهم کیبوردهای مکانیکال و تعدادی از بهترین کیبوردهای موجود در بازار به طور مختصر آشنا شدید، بهتر است تا سری به بخش محصولات زومیت بزنید تا لیستی به‌روز از انواع کیبوردها در بازه‌های قیمتی گوناگون مشاهده کنید و از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی موجود در زومیت خرید خود را انجام دهید.

اگر در هر زمان، سوالی برای شما ایجاد شد، می‌توانید آن را در صفحه هر محصول مطرح کنید تا کارشناسان زومیت در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید