سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از تصادف مرگبار در جاده خاوران با یک کشته خبر داد.

مرگ دلخراش یک شهروند درپی تصادف وحشتناک در جاده خاوران + جزییات حادثه

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: ساعت ۱۱ و ۱۷ دقیقه ظهر امروز یک مورد تصادف بین چند دستگاه خودرو به آدرس جاده خاوران سه راهی سیمان به سمت میدان غنی‌آباد اعلام شد.

وی افزود: دو ایستگاه به محل اعزام شدند که آتش‌نشانان مشاهده می‌کنند که چهار دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیون کمپرسی که بار سنگ حمل می‌کرد، یک دستگاه خودرو جک شاسی بلند، یک دستگاه پراید و یک دستگاه پرشیا به شدت با همدیگر برخورد کردند و خسارت‌های زیادی به خودروها مخصوصا کامیون کمپرسی و خودرو جک که کاملاً به بغل واژگون شده بود و خودرو پراید تقریباً متلاشی شده بود وارد شده است.

ملکی اظهار کرد: خودرو پرشیا آسیب چندانی ندیده بود و در کنار قرار گرفته بود، اما سه دستگاه خودرو دیگر آسیب‌های شدیدی دیده بودند و راننده خودرو پراید یک مرد چهل ساله بود که متأسفانه بر اثر شدت جراحات به تأیید عوامل اورژانس جان خودش را از دست داده بود که پیش از رسیدن آتش‌نشانان از داخل خودرو توسط مردم خارج شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: دو راننده دیگر راننده کامیون و جک هم دچار مصدومیت شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی گفت: شدت حادثه به حدی بود که اتاق کامیون کمپرسی تقریباً متلاشی شده بود و خودرو جک را که آتش‌نشانان به حالت اولیه برگردانده بودند خسارت‌های زیادی دیده بود و حتی یکی از محورهای کامیون کمپرسی از جا کنده شده و چند متر به اطراف پرت شده بود.

ملکی گفت: نشت بنزین در محل داشتیم که آتش‌نشان ایمن سازی لازم را انجام دادند و در پایان محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و خودروها با کمک جرثقیل به محل امنی منتقل شدند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید