زیباکلام گفت: من هنوز ندیدم که شاهزاده پهلوی حرفی بزند، و ۴ نفر در داخل آن را تایید کنند، چون می‌دانند او عدد و رقمی نیست.

صادق زیباکلام: رضا پهلوی عدد و رقمی نیست + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، صادق زیباکلام نظر خود را درباره جنگ لفظی چهره‌های اپوزیسیون و رضا پهلوی و مسیح علینژاد گفت.

او در این گفتگو بیان کرده است: * خانم علی‌نژاد، دختر بسیار جاه طلبی است و متاسفانه سواد چندان سیاسی ندارد. من از او سخنرانی یا نوشته‌ای ندیدم که یک مقدار پختگی سیاسی از او نشان بدهد. دری به تخته‌ای می‌خورد ایشان می‌آید کنار شاهزاده و آن هفت نفر می‌نشیند، هنگامی که یک مرتبه رضاپهلوی از آن جلسه بیرون آمد، علی‌نژاد را یک شبه با جرثقیل بالا بردند.

* من اگر به جای شاهزاده بودم، سعی می‌کردم که بیشتر به جای آنکه شبیه علینژاد صحبت کنم، مانند نلسون ماندلا و گاندی الگو می‌گرفتم. به جای به کار بردن فحاشی با انسان‌ها دیالوگ برقرار کنم، اما او می‌خواهد رفتار پوپولیستی خود را از دست ندهد. هیچ عمل شاهزاده، در جهت باز کردن جایی در داخل کشور نیست، نه جایی در میان اپوزیسیون است و نه در میان روشنفکران و دانشجویان.

*من هنوز ندیدم که شاهزاده پهلوی حرفی بزند، و ۴ نفر در داخل آن را تایید کنند، چون می‌دانند او عدد و رقمی نیست. من نمی‌توانم پشت شاهزده‌ای بایستم که ادبیات او پر از فحاشی است، برای مشروطه ارزش قائل نیست و دموکراسی برای او یک شعار است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید