در مطلب پیش رو بهترین مقاصد در ایران و خارج از ایران که سفر به آن‌ها در فصل بهار بسیار توصیه می‌شود را به شما معرفی کردیم. حال شما باتوجه‌به سلیقه و هدفتان می‌توانید مناسب‌ترین آن‌ها را برای خود انتخاب کنید و سفری به‌یادماندنی برای خود بسازید.

هیجان‌انگیزترین مقاصد سفر در فصل بهار

بهار فصلی پر از شور و نشاط، با آب‌وهوایی رویایی و دل‌انگیز و طبیعتی سرسبز و بکر است که تمامی شرایط برای یک سفر خاطره‌انگیز و لذت‌بخش را محیا می‌کند. در زمانی که سراسر زمین با گل‌های رنگارنگ مزین شده و عطر بی‌نظیری از طراوت و تازگی در هوا پیچیده، حقیقتاً چه چیزی جز یک سفر می‌تواند ایام را به بهترین شکل برایمان رقم بزند؟ مقاصد بسیاری در سراسر جهان وجود دارد که می‌توانند تجربه یک سفر لذت‌بخش در فصل بهار را برای گردشگران به وجود بیاورند که در این مطلب تصمیم داریم به معرفی این مقاصد بپردازیم و زیبایی‌های آن‌ها در بهار را برایتان شرح دهیم تا بتوانید مناسب‌ترین آن‌ها را برای خود انتخاب کنید و سفری رویایی را تجربه کنید.

مقاصد پرطرفدار خارج از کشور برای سفر در بهار

کشورهای خارجی و به‌خصوص کشورهای قاره اروپا یکی از بهترین مقاصد برای سفر در فصل بهار می‌باشند که بهترین آن‌ها عبارت‌اند از:

هلند

هلند در فصل بهار با مزارع لاله‌های رنگارنگش فوق‌العاده دیدنی می‌شود و منظره‌ای چشم‌نواز و بکر را به ارمغان می‌آورد. این کشور در فصل بهار رنگ و بوی دیگری دارد و به شما توصیه می‌کنیم در این فصل حتماً از جاذبه‌هایی همچون باغ‌های کوکنهوف که بزرگ‌ترین باغ‌های گل در سراسر جهان هستند و در فصل بهار انواع گل‌های زیبا در آن وجود دارد، آسیاب‌های بادی در کنار مزارع لاله و کانال‌های آمستردام با زیباترین چشم‌اندازها از شهر بازدید کنید و از طبیعتی که پیش رویتان قرار گرفته بهترین عکس‌ها را ثبت کنید.

تجربه بهاری دل‌انگیز در ایتالیا

ایتالیا از آن دسته کشورهایی است که در هر فصلی که به آن سفر کنید، ناراضی نخواهید بود و تجربیات منحصربه‌فردی نیز به دست خواهید آورد، اما سفر به این کشور در فصل بهار به دلیل زیبایی‌هایی که دارد، چیزی فراتر از یک رویا است و روی دیگری از خود را به گردشگران نشان می‌دهد و به همین دلیل تور ایتالیا در فصل بهار از جمله تورهای محبوب در سراسر دنیا است و سالانه افراد زیادی در بهار راهی سفر به این کشور می‌شوند. شما نیز اگر به دنبال مقصدی فوق‌العاده برای سفر بهاره خود هستید، ایتالیا می‌توانید گزینه بسیار مناسبی به حساب بیاید.

سفر به اسپانیا در بهار، تجربه‌ای متفاوت و تکرار نشدنی

قدم زدن و گشت‌وگذار در خیابان‌های بارسلونا و بازدید از موزه‌ها و کاخ‌های سلطنتی مادرید و لذت‌بردن در سواحل بکر جزایر قناری از محدود تجربیاتی است که در سفر به اسپانیا در فصل بهار به دست خواهید آورد. در بهار، اسپانیا جانی دوباره می‌گیرد و بافرشی سرسبز و مملو از گل‌های رنگارنگ، به استقبال گردشگران خود از سراسر جهان می‌رود. همچنین شما اگر همراه با تور اسپانیا، عازم سفر به این کشور شوید، می‌توانید از انواع فستیوال‌ها و جشنواره‌های شاد و سرگرم‌کننده‌ای که در سراسر کشور در حال برگزاری است بازدید داشته باشد و با فرهنگ و هنر اینجا بیشتر آشنا شوید.

ژاپن، سرزمین شکوفه‌های گیلاس

هیجان‌انگیزترین مقاصد سفر در فصل بهار

پس از قاره اروپا بیایید سری به قاره زیبای آسیا بزنیم و بهار کشورهای این قاره را نیز از نزدیک ببینیم. ژاپن که با شکوفه‌های گیلاسش در سراسر جهان شهرت پیدا کرده، در فصل بهار با همین شکوفه‌ها بهترین چشم‌اندازهای ممکن را برای بازدیدکنندگان خود به وجود می‌آورد و به گردشگران خود اجازه می‌دهد در زیباترین جشن جهان با عنوان "هانامی" که همان جشن گرامیداشت این شکوفه‌های زیبا است مشارکت داشته باشند و تجربیات متفاوتی از سفر خارجی خود به دست بیاورند. همچنین آب‌وهوا این کشور در فصل بهار بسیار معتدل و خنک است و ژاپن تمامی شرایط برای ایجاد یک سفر رویایی و خاطره‌انگیز در فصل بهار را برای شما فراهم کرده است. شما نیز اگر به دنبال یک مقصد هیجان‌انگیز برای سفر در این فصل هستید، ژاپن را از دست ندهید و حتماً از این کشور رویایی بازدید کنید.

فرانسه مقصدی بی‌نظیر برای تمامی سلیقه‌ها

در فصل بهار آب‌وهوای فرانسه بسیار ملایم و دل‌انگیز است و نه خبری از سرمای استخوان سوز زمستان است و نه خبری از آفتاب سوزان تابستان؛ و شرایط برای گشت‌وگذار اساسی در این کشور فراهم است. طبیعت فرانسه در این فصل به زیباترین شکل خود درمی‌آید و شکوفه‌های درختان و گل‌های رنگارنگ در سراسر آن نوید زندگی‌ای دوباره را می‌دهند. همچنین جشنواره‌های متعددی در فصل بهار در این کشور برگزار می‌شود که می‌تواند برای گردشگران بسیار سرگرم‌کننده باشد و سبب آشنایی افراد با فرهنگ و تمدن این کشور شوند. پس باتوجه‌به این اوصاف باید بگوییم که فرانسه به‌عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین مقاصد برای سفر در بهار شناخته می‌شود و در بین انواع تورهای اروپا، تور فرانسه از محبوبیت بیشتری در این فصل برخوردار است.

هیجان‌انگیزترین مقاصد سفر در فصل بهار

مقاصد پرطرفدار داخلی برای سفر در بهار

ایران نیز که کشوری چهار فصل و دیدنی شناخته می‌شود، در فصل بهار چیزی از سایر کشورها کم ندارد و یکی از زیباترین چشم‌اندازها و مناظر را دارد. از جمله مناطقی که به شما توصیه می‌کنیم در فصل بهار در ایران حتماً از آن‌ها بازدید کنید عبارت‌اند از:

شهرهای شمالی

شمال کشور در فصل بهار به بهشتی رویایی تبدیل می‌شود و سفر به این مناطق از جمله پرطرفدارترین سفرها در کشور است که در فصل بهار رقم می‌خورد. در این فصل جنگل‌هایی همچون جنگل دال خانی، جنگل راش، جنگل لفور، جنگل دو هزار و... در زیباترین شکل ممکن قرار دارند و می‌توانید یک جنگل‌گردی بسیار خاص و منحصربه‌فرد را تجربه کنید و از این طبیعت بکر لذت ببرید. بازدید از سواحلی مانند ساحل متل قو، ساحل نوشهر و ساحل بابلسر نیز خود در فصل بهار حال و هوای دیگری دارد و شرایط برای انجام تفریحات متنوع، بسیار مساعد است. به‌طورکلی اگر به دنبال یک مقصد بی‌نظیر برای سفر بهاره خود در داخل کشور هستید شهرهای رامسر، نور، نوشهر، چالوس، ماسوله، لاهیجان، بندر ترکمن، رشت، بندر انزلی، رودبار و ماسال گزینه بسیار مناسبی برای شما هستند.

سفر به شیراز در بهار و غرق شدن در عطر بهارنارنج تازه!

شیراز، شهر شاعران و گل‌ها، در فصل بهار با طبیعت سرسبز و دل‌انگیز، آب‌وهوای معتدل، باغ‌های قشنگ و آثار تاریخی متعدد، به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در ایران شناخته می‌شود. در این فصل می‌توانید در باغ‌های شیراز مانند باغ ارم، باغ نارنجستان قوام و باغ دلگشا با شکوفه‌های رنگارنگ و دیدنی به گشت‌وگذار بپردازید و در هوایی مطبوع و خنک از جاذبه‌های گردشگری متنوعی مانند تخت جمشید، حافظیه، سعدیه و مسجد نصیرالملک بازدید کنید و لحظات بی‌نظیری را برای خود بسازید.

هیجان‌انگیزترین مقاصد سفر در فصل بهار

سخن پایانی

همان‌طور که در این مطلب خواندید، فصل بهار فرصتی عالی برای سفر به نقاط مختلف خارجی و داخلی و لذت‌بردن از زیبایی‌های طبیعت است که می‌توانید با زنده شدن مجدد زمین عازم سفر شوید و تجربیاتی بی‌نظیر را برای خود به ارمغان بیاورید. در مطلب پیش رو بهترین مقاصد در ایران و خارج از ایران که سفر به آن‌ها در فصل بهار بسیار توصیه می‌شود را به شما معرفی کردیم. حال شما باتوجه‌به سلیقه و هدفتان می‌توانید مناسب‌ترین آن‌ها را برای خود انتخاب کنید و سفری به‌یادماندنی برای خود بسازید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید