به‌منظور رفاه حال مشتریان در ایام تعطیلات نوروزی، شعب بانک اقتصادنوین به‌صورت کشیک آماده ارائه خدمت به هم‌وطنان عزیز در سراسر کشور خواهند بود.

فعالیت شعب کشیک بانک اقتصادنوین در ایام نوروز

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و به‌منظور رفاه حال مشتریان و دسترسی به خدمات بانکی در این ایام، شعب کشیک این بانک در روزهای دوم و چهارم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ آماده ارائه خدمت به مشتریان ارجمند هستند.

بر این اساس شعب میدان نبوت، قلهک، بلوار اندرزگو، بهارجنوبی، آفریقای شمالی، میدان ولیعصر، سرو غربی، آیت‌اله کاشانی و توحید در شهر تهران و شعب طالقانی کرج، فرهنگ ساری، آمل، چالوس، گلسار رشت، لاهیجان، ناهارخوران گرگان، میدان آزادی قزوین، ارتش تبریز، سرداران ارومیه، سنندج، زنجان، مدرس مشهد، احمد آباد مشهد، آزادی کرمان، بندرعباس، توحید اصفهان، بلوار وحید اصفهان، بلوار جمهوری یزد، جهاد قم، همدان، عفیف‌آباد شیراز، زند شیراز، طالقانی اهواز، بازار بوشهر و کیش در سایر استان‌ها، خدمات مورد نیاز مشتریان و مسافران نوروزی را ارائه خواهند کرد.

علاوه بر این، تمهیدات لازم برای پول‌رسانی به خودپردازهای بانک اقتصادنوین اندیشیده شده و این خودپردازها به‌صورت ۲۴ ساعته آماده تامین وجوه نقد مورد نیاز مشتریان خواهند بود.

از تمامی هم‌وطنان درخواست می‌شود در این ایام استفاده از بانکداری الکترونیک را در اولویت قرار دهند. همچنین کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ در تمام ایام هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و ابهامات مشتریان ارجمند هستند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید