وحید امیری یکی از بهترین‌های پرسپولیس طی سال‌های اخیر بوده و تقریبا در زمان هر مربی در این باشگاه مهره فیکس و تاثیرگذاری به حساب می‌آمده است.

وحید امیری از پرسپولیس جدا می شود؟

به گزارش سلام نو به نقل خبرورزشی، تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد و باشگاه پرسپولیس کار سختی برای تمدید قرارداد با این نفرات خواهد داشت. یکی از این نفرات وحید امیری ستاره خوش اخلاق و آچار فرانسه پرسپولیس است. وحید که کاپیتان دوم قرمزها به حساب می‌آید، در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد و قراردادش به اتمام خواهد رسید. طی روزهای اخیر و با توجه به مصدومیت طولانی مدت امیری و اینکه این بازیکن به تازگی شرایط بازی کردن را پیدا کرده ولی هنوز به آمادگی صد درصد نرسیده، شایعاتی مبنی بر خداحافظی امیری از فوتبال در پایان فصل و عدم تمایل باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با او به گوش رسید.

شایعه ای که پیگیری‌های ما نشان می‌دهد واقعیت ندارد. امیری یکی از بهترین‌های پرسپولیس طی سال‌های اخیر بوده و تقریبا در زمان هر مربی در این باشگاه مهره فیکس و تاثیرگذاری به حساب می‌آمده است.اوسمار هم از روند وحید راضی است ولی چون مدت‌ها از تمرینات گروهی و بازی‌های رسمی‌ دور بوده، به تدریج و آهسته آهسته از او استفاده می‌کند و به امیری بازی می‌دهد. هم باشگاه پرسپولیس علاقه دارد قرارداد یکی از بهترین‌های تیمش را تمدید کند و هم خود وحید دوست دارد تا فوتبالش را در پرسپولیس به پایان برساند. از همین رو مشکلی برای تمدید قرارداد امیری وجود ندارد و این ستاره با اخلاق قصدی برای خداحافظی از فوتبال ندارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید