بعد از پایان بازی هوادار – استقلال گفته شد که مهرداد محمدی به دلیل نیمکت نشینی و عدم حضور در این بازی با جواد نکونام بحث کرده است.

ماجرای درگیری مهرداد محمدی با جواد نکونام چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز؛ مهرداد محمدی خرید جدید استقلال است به گواه بازیکنان استقلال مهرداد محمدی یکی از آرام ترین بازیکنان استقلال در فصل جاری است. مهرداد محمدی همانی است که بعد از بازی با هوادار گفته شد با جواد نکونام به دلیل نیمکت نشینی بحث کرده است.

بعد از پایان بازی هوادار – استقلال گفته شد که مهرداد محمدی به دلیل نیمکت نشینی و عدم حضور در این بازی با جواد نکونام بحث کرده است. پرس و جوی ما از اردوی آبی ها منجر به این نتیجه شد که اصلا چنین اتفاقی رخ نداده است. جواد نکونام هم چنین در پایان بازی از تک تک بازیکنانش به خاطر تلاش فراوانی که برای اعتلای تیم داشتند، تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد، همه ی آنها در ادامه ی مسیر با همه ی توان برای استقلال از جان مایه بگذارند. جواد نکونام خطاب به شاگردانش گفت: شما بهترین بازیکنان ایران هستید.

جالب اینجاست بازیکنان استقلال می گویند: مهرداد محمدی یکی از آرام ترین بازیکنان استقلال است و با وجود نیمکت نشینی در هفته های اخیر با انگیزه تمرین کرده است و رابطه ی خوبی با سرمربی تیم دارد.

مهرداد محمدی هر گونه درگیری با جواد نکونام را تکذیب کرد و گفت: استقلال در صدر جدول است و دوست دارند برای استقلال حاشیه درست کنند.

مهرداد محمدی در هفته های ابتدایی یکی از بازیکنان کلیدی استقلال در خط حمله بود اما بعد از اضافه شدن جلال الدین ماشاریپوف به ترکیب تیم به نیمکت منتقل شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید