جواد نکونام در پایان دیدار با تیم هوادار در رختکن استقلال از بازیکنان صمیمانه تشکر کرد.

نکونام خطاب به شاگردانش: شما با غیرت ترین بازیکنان ایران هستید
به گزارش سلام نو به نقل از فرهیختگان؛ دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار در حالی با برتری آبی‌پوشان به پایان رسید که اگرچه استقلالی‌ها در این دیدار نتوانستند فوتبال قالبی را از خود ارائه بدهند، اما در نهایت به مهم‌ترین هدف خود در پایان این مسابقه دست پیدا کرده تا در صدر جدول همچنان خود را به عنوان بخت اول قهرمانی در سال جدید نیز معرفی کنند.

نکته قابل توجه اینکه جواد نکونام در پایان این دیدار در رختکن استقلال و در جمع بازیکنانش ضمن اعلام یک خسته نباشید جانانه به آن‌ها این طور عنوان می‌کند که می‌دانم شما در فصل جاری با مشکلات متعدد و زیادی مواجه بوده‌اید که البته برخی از آن‌ها همچنان ادامه دارد و از همه این مشکلات آگاه هستم، اما به خاطر کسب این نتایج از شما صمیمانه تشکر می‌کنم و قدردان زحماتتان هستم. شما با غیرت‌ترین بازیکنان ایران هستید که با وجود این همه مشکلات پیرامونی برای اسم بزرگ استقلال و شادی دل هوادار می‌جنگید و تا امروز هم موفق بوده‌اید.

نکته جالب اینکه نکونام ابتدا قصد داشت تا چهارم فروردین ماه تمرینات تیم را تعطیل کرده، اما به خاطر خستگی مفرط بازیکنان استقلال و البته تلاش آن‌ها در راه صدرنشینی این تیم تصمیم می‌گیرد تعطیلات را یک روز افزایش داده تا آبی پوشان از پنجم فروردین ۱۴۰۳ استارت کار خود در سال جدید را بزنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید