برای مادر نازگل و برای خانواده او که هر لحظه با انتظاری کشنده دست به گریبان می‌شوند. مادری که نازگل را از نوزادی یتیم بزرگ کرد و حالا با انتظاری که مثل خوره وجود آدم را می‌خورد و به سرانجام نمی‌رسد دست به گریبان است.

درخواست خانواده دختر گمشده از رئیس قوه قضائیه

خانواده المیرا زارع، معروف به نازگل که از ۱۰ روز قبل به طرز معماگونه‌ای از حیاط خانه پدربزرگش در یکی از روستاهای اصفهان ناپدید شده، از رئیس دستگاه قضا درخواست کمک کردند.

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین ۱۰ روز از ماجرای المیرا زارع، معروف به نازگل، دختربچه هفت‌ساله که از حیاط خانه پدربزرگش در روستای دهکرم اصفهان ناپدید شد، می‌گذرد اما هنوز خبری از او نشده است. در این ۱۰ روز همه چیز در بیم و امید گذشته است. بیم از رسیدن خبری ناگوار و امید به پیدا شدن نازگل، اما انتظار در این ۱۰ روز از بیم و امید کشنده‌تر بوده است. 

برای مادر نازگل و برای خانواده او که هر لحظه با انتظاری کشنده دست به گریبان می‌شوند. مادری که نازگل را از نوزادی یتیم بزرگ کرد و حالا با انتظاری که مثل خوره وجود آدم را می‌خورد و به سرانجام نمی‌رسد دست به گریبان است. در ۱۰ روز گذشته مردم روستای دهکرم هر شب را به امید اینکه صبح روز بعد خبری در راه باشد به صبح رساندند اما هرچه بود ناامیدی از پیدا شدن نازگل بود که روی هم تلنبار شد و ترس بود که خانه به خانه روستا رفت و درهای خانه‌های روستا و روستاهای اطراف را به روی کودکان بست، از ترس اینکه مبادا حادثه‌ای مشابه تکرار شود.

۴۷۴۷

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید