الکسی از آن زمان تحت تعقیب بود تا اینکه سرانجام بعد از ۱۰ سال، کارآگاهان بخش جست‌وجوی سرویس فدرال روسیه در منطقه ساراتوف، در یک عملیات برنامه‌ریزی‌شده، زمانی که الکسی می‌خواست با یکی از اقوام خود در روستای ارمیوکا ملاقات کند، او را دستگیر کردند. اکنون الکسی در زندان است و در انتظار محاکمه به سر می‌برد.

مردی که دوست خود را کشته و او را خورده بود دستگیر شد + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری مرد روسی ۱۰ سال پیش در جریان سفر به جنگل و تمام ‌شدن مواد غذایی‌، یکی از دوستانش را کشته و خورده بود.

مرد روسی که در جریان سفر به دل جنگل و تمام ‌شدن مواد غذایی‌، یکی از دوستانش را کشته و خورده بود، بعد از ۱۰ سال فرار دستگیر شد.

در تابستان ۲۰۱۲ الکسی گورولنکو، ۴۶ساله به همراه ۳ نفر از دوستانش به نام‌های ویکتور کوماروف، آندری کوروچکین و عبدالله‌اف برای یک سفر ماهیگیری به جنگلی انبوه در سیبری رفتند. اما این سفر آنطور که تصور می‌کردند پیش نرفت و به‌دلیل پرت‌شدن خودرویشان به رودخانه در جنگل سرگردان شدند. آنها با اندک آذوقه‌ای که داشتند در جنگل به راه افتادند تا اینکه هرچه داشتند تمام شد و در این زمان بود که ناگهان یکی از آنها به نام ویکتور کوماروف ناپدید شد. ۳ نفر باقیمانده به راهشان ادامه دادند تا اینکه چند روز بعد، الکسی تصمیم هولناکی گرفت.

او به دوست دوران کودکی‌اش یعنی آندره حمله کرد و او را به قتل رساند و جسدش را تکه‌تکه کرد و به همراه عبدالله‌اف وی را خوردند. بعد از این اقدام آنها توانستند خود را نجات دهند و از جنگل بیرون بیایند. اما مدتی که از ناپدیدشدن آندره گذشت، خانواده‌اش برای پیداکردنش به پلیس مراجعه کردند و تحقیقات برای یافتن سرنوشت او آغاز شد. ماموران به سراغ دوستان آندری که با وی در جنگل بودند رفتند و آنها در ابتدا وانمود کردند که از او خبری ندارند، اما بالاخره در بازجویی‌های پلیسی لب به اعتراف گشودند. عبدالله‌اف به پلیس گفت که یکی از دوستان‌شان به نام ویکتور در میان درختان گم شد و او و الکسی برای فرار از گرسنگی آندره را خوردند. الکسی نیز اعتراف کرد که آندره را به قتل رسانده و بعد او را خورده است.

با این اعترافات، از آنجا که در قوانین روسیه قانونی علیه آدمخواری وجود ندارد، عبدالله‌اف مجازات نشد اما الکسی در سال ۲۰۱۴ محاکمه و به ۱۲ سال زندان محکوم شد. با این حال وی در آخرین جلسه دادگاه حاضر نشد و فرار کرد. الکسی از آن زمان تحت تعقیب بود تا اینکه سرانجام بعد از ۱۰ سال، کارآگاهان بخش جست‌وجوی سرویس فدرال روسیه در منطقه ساراتوف، در یک عملیات برنامه‌ریزی‌شده، زمانی که الکسی می‌خواست با یکی از اقوام خود در روستای ارمیوکا ملاقات کند، او را دستگیر کردند. اکنون الکسی در زندان است و در انتظار محاکمه به سر می‌برد.

پ
کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید