رئیس جمهور مصر تاکید کرد که کشورش با هرگونه کوچ اجباری فلسطینیان به مصر مخالفت خواهد کرد و هرگز اجازه چنین کاری را نخواهد داد.

السیسی: با کوچ اجباری فلسطینیان به مصر مخالفیم

به زارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیس جمهور مصر بار دیگر تاکید کرد که قاهره با هرگونه کوچ اجباری فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی مخالف است و هرگز اجازه چنین کاری را نخواهد داد.

به گزارش «الشرق الاوسط»، «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر در دیدار با «اورزولا فون در لاین» رئیس کمیسیون اروپا ضمن درخواست برای توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی به مناطق فلسطینی تاکید کرد.

وی تاکید کرد که کشورش با هرگونه کوچ اجباری فلسطینیان به مصر مخالفت خواهد کرد و هرگز اجازه چنین کاری را نخواهد داد.

عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر امروز یکشنبه در حاشیه اجلاس سران مصر و اروپا که در آن تعدادی از پرونده های همکاری دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت، با اورسولا فون در لاین رئیس کمیسیون اروپا دیدار و گفت‌ وگو کرد.

قاهره پایتخت مصر امروز در حالی میزبان اجلاس مقامات مصری و اروپایی است که دو طرف در صدد ارتقای روابط به سطح همکاری راهبردی گسترده با هدف دستیابی به یک جهش کیفی در همکاری ها هستند.

رئیس جمهوری مصر پیشتر بارها در گفت‌وگوهای حضوری و تلفنی خطاب به سران کشورها گفته است که قاهره سیاست‌های مجازات دسته جمعی فلسطینیان در غزه را محکوم می‌کند و اجازه کوچاندن اجباری فلسطینی‌ها از سرزمین‌هایشان به سرزمین‌های مصر را نداده و نخواهد داد.

لینک کوتاه کپی لینک

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید