همسر بهرام رادان با انتشار پستی در اینستاگرام از تولد فرزند خود خبر داد.

پسر بهرام رادان به دنیا آمد /  اولین عکس از فرزند بهرام رادان

به گزارش سلام نو، بهرام رادان متولد 1358 در تهران است و اکنون 44 سال سن دارد. بهرام رادان هم بازیگری می کند و هم تهیه‌کننده سینما است. بهرام رادان دو سال قبل پدرش را از دست داد. بهرام رادان در فیلم‌های شمعی در باد و سنتوری حضور داشت و موفق به کسب دو سیمرغ بلورین برای بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد. بهرام رادان با مینا مختاری که بلاگر است سال گذشته ازدواج کرده اند. همسر بهرام رادان دقایقی قبل با انتشار پستی در اینستاگرام خبر تولد فرزندش که پسر است را داد.

مینا مختاری نوشت:

بوی جان می آید اینک از نفس های بهار

اولین استوری همسر بهرام رادان در بیمارستان

بهرام رادان

بهرام رادان پدر شد

بهرام رادان

بهرام رادان و همسرش سال گذشته در مراسم باشکوه ازدواج کردند و کلیپ بسیار زیبایی از مراسم لاکچری خود در گرجستان منتشر کردند که با انتشار این فیلم ها مدت ها لحظه عقد آریایی بهرام رادان و همسرش با محمدرضا گلزار مقایسه می شد. و خب گروهی نیز بودند که به این بریزو به پاش انتقاد زیادی وارد کردند.

مدتی بعد از ازدواج مینا مختاری که از قضا بلاگر است با جشن تعیین حجنسیت خبر از بارداری خود داد که در ادامه به عکس های این زوج می پردازیم.

بهرام رادان

و عکسی دیگر از جشن تعیین جنسیت

بهرام رادان

در تصاویر جشن تعیین جنسیت فرزند بهرام رادان که مینا مختاری منتشر کرده است اشاره ای به جنسیت و پسر یا دختر بودن بچه نشده است. اما چند ساعت بعد خانم طراح با آپدیت کردن صفحه خود، خبر از پسر بودن فرزند خودش و آقای بازیگر داد.

بهرام رادان

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید