در منازلی که دارای چاه فاضلاب است، حتما باید نسبت به تخلیه به موقع چاه اقدام شود، چرا که پرشدن چاه به دلیل حجم محدودی که دارد، سبب بالا آمدن فاضلاب و ریزش دهانه چاه شده و ممکن است با کوچکترین باری دهانه چاه ریزش کند.

بلعیدن یک دستگاه تیبا توسط چاه فاضلاب + عکس هولناک

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط یک دستگاه سواری تیبا به چاه فاضلاب خبر داد.

به گزارش سلام نو سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: در ساعت ۱۳:۳۸ امروز یک مورد نشست کف پارکینگ در یک ساختمان مسکونی و سقوط یک دستگاه سواری تیبا به داخل چاه فاضلاب به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در میدان آزادی، ابتدای خیابان آزادی به سمت شرق، خیابان میرقاسمی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه مسکونی است که در قسمت پارکینگ آن در طبقه همکف بود، نشست رخ داده است. در همین محدوده یک دستگاه سواری تیبا نیز پارک کرده بود که با نشست کف پارکینگ، خودروی سواری تماما به داخل گودال ایجاد شده سقوط کرده بود. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه گودال ایجاد شده در پارکینگ حدود دو متر در سه متر ایعاد داشت، گفت: عمق آن نیز در حدود سه متر بود و داخل آن هم مملو از فاضلاب ساختمان بود. سواری تیبا نیز همانطور که گفتم تماما به داخل این گودال فرورفته بود.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و یک کارگاه موقت در محل دایر کردند. سپس با استفاده از تجهیزات موجود نسبت به خارج کردن خودروی سواری از داخل فاضلاب اقدام کردند و پس از ایمن‌سازی نهایی محل در ساعت ۱۶:۱۵ به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

وی علت این حادثه را عدم تخلیه به موقع چاه فاضلاب اعلام کرد و گفت: در منازلی که دارای چاه فاضلاب است، حتما باید نسبت به تخلیه به موقع چاه اقدام شود، چرا که پرشدن چاه به دلیل حجم محدودی که دارد، سبب بالا آمدن فاضلاب و ریزش دهانه چاه شده و ممکن است با کوچکترین باری دهانه چاه ریزش کند. خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت، اما اگر خدای نکرده این حادثه هنگام حضور افراد در پارکینگ رخ داده بود، ممکن بود با سقوط نفرات به داخل چاه، خسارات جانی هم در پی آن ایجاد می‌شد.

چاه فاضلاب، تیبا را بلعید سقوط تیبا در چاه فاضلاب

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید