۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 55503531

در راستای پویش «عید آمد و عید آمد» با نصب ۱۰۰۰۰ هزار پرچم پایه کوتاه، ۱۵۰ هزار متر آذین‌بندی ریسه‌ای و ۵ نماپرچم با مشارکت مناطق در  بزرگراه‌ها و معابر شهر و رنگ‌آمیزی جداول و نیوجرسی‌ها در ۹ بزرگراه اصلی تهران و پل‌های عابر پیاده پایتخت، به استقبال سال نو خواهند رفت. 

بهاری شدن حال و هوای تهران

در آستانه نوروز ۱۴۰۳ با برنامه‌ها و پروژه‌های متنوع فرهنگی و هنری پایتخت آماده نوروز ۱۴۰۳ شده است.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا برنامه‌ها و پروژه‌های سازمان زیباسازی شهرداری تهران در قالب آثار حجمی، دیوارنگاره و نقاشی دیواری، اهتزاز پرچم پایه کوتاه، آذین‌بندی ریسه‌ای، نورپردازی و نورآرایی، رنگ آمیزی و بهسازی جداره‌ها، برپایی جشن نور و اکران فرهنگی در پایتخت اجرا می‌شود.

همچنین به مناسبت جشن نوروز بیش از ۱۰۰ اثر حجمی با مضمون بهار، عمو نوروز و هفت سین در میادین و نقاط شاخص پایتخت آماده استقبال از بهار شده‌اند. 

رویداد هنری بهارستان ۱۴۰۳ که هر ساله با همراهی هنرمندان در راستای تغییر چهره پایتخت و ایجاد حس نشاط و سرزندگی بهاری فعالیت می‌کند، امسال نیز با حضور ۳۱۳ تخم مرغ رنگی و تکمیل اثر توسط ۲۶۱ هنرمند فعالیت خود را آغاز و با ۲۲ قاب نوروزی توسط ۲۲ هنرمند به فعالیت خود پایان دادند، این قاب‌های نوروزی پیش از سال جدید دور تا دور میدان آزادی نصب خواهند شد و حس و حال سال جدید را به فضای شهری پایتخت منتقل خواهند کرد. 

از دیگر فعالیت‌های سازمان زیباسازی برای سال آینده اجرای ۷۶ نقاشی دیواری و ۱۶ دیوارنگاره خلاق با استفاده از ویژگی‌های طبیعی و محیطی پایتخت است. 

همچنین در راستای پویش «عید آمد و عید آمد» با نصب ۱۰۰۰۰ هزار پرچم پایه کوتاه، ۱۵۰ هزار متر آذین‌بندی ریسه‌ای و ۵ نماپرچم با مشارکت مناطق در  بزرگراه‌ها و معابر شهر و رنگ‌آمیزی جداول و نیوجرسی‌ها در ۹ بزرگراه اصلی تهران و پل‌های عابر پیاده پایتخت، به استقبال سال نو خواهند رفت. 

بر اساس گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، تا عید فطر نیز جشن نور بزرگی با نورآرایی ویژه‌ای در میدان ولیعصر (عج) و اجرای تونل‌ها و سقف‌های نوری متنوعی به همراه المان‌های نوری حاجی فیروز و عمونوروز و نهنگ برگزار خواهد شد و پایتخت به شهری با جشن بزرگی پر نور تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام 

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید