سید حسن نصرالله حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

نصرالله: نتانیاهو اگر به رفح هم لکشرکشی کند، جنگ را باخته است

به گزارش سلام نو به نقل از مهر،  نصرالله با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به دستاوردهای بزرگ عملیات طوفان الاقصی در ۶امین ماه پایداری مقاومت در جنگ با اشغالگران پرداخت و گفت:تحلیلگران ارشد دشمن به شکست راهبردی خود اذعان دارند.

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله در سخنانی در محفل قرآنی ماه مبارک رمضان با اشاره به ثمرات بزرگ عملیات طوفان الاقصی علیه صهیونیست‌ها گفت: آنچه امروز جهانیان در میدان نبرد در غزه نظاره‌گرند، پیامی آموزنده و عبرت انگیز به همه ملت‌های جهان است.

وی همچنین با اشاره دستاوردهای بزرگ عملیات طوفان الاقصی و نتایج پس از آن افزود: مقامات ارشد دشمن صهیونیستی اکنون با سپری شدن ششمین ماه از جنگ غزه، به خسارت راهبردی خود در جنگ غزه اذعان دارند.

نصرالله در ادامه بر دستاوردهای خیره کننده عملیات طوفان الاقصی و پایداری مقتدرانه مردم غزه دوشادوش مقاومت گروه‌های فلسطینی تاکید کرد که اکنون با گذشت شش ماه از جنگ، نتانیاهو در عمق خاک غزه بدون هیچ دستاوردی و با زبونی مدعی است اگر به رفح حمله نکنیم، جنگ را باخته‌ایم.

دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در ادامه بیانات خود در خطاب به نتانیاهو گفت: حتی اگر به رفح نیز لکشرکشی کنی، نه تنها به رؤیای دیرینه خود در نابودی حماس و شکست مقاومت دست نخواهی یافت، بلکه وی از همین اکنون نیز، قافیه جنگ را باخته و در جنگ شکست خورده است.

وی با اشاره به اقتدار گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه برخلاف هیاهوی تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن خاطرنشان کرد که حماس اکنون در مذاکرات نه تنها به نمایندگی از سایر گروه‌های مقاومت در غزه در میز مذاکرات برای دفاع از غزه حاضر است، بلکه حماس نمایندگی از کل محور مقاومت در حال چانه زنی در برابر اشغالگران است.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: حماس در میز مذاکرات نه از سر ضعف بلکه از ناحیه اقتدار شروط خود را بر اشغالگران برای آتش بس مطرح می‌کند.

نصرالله در فراز دیگری از سخنان خود بار دیگر با تاکید بر ادامه حمایت مقاومت اسلامی لبنان از حماس و سایر گروه‌های مقاومت فلسطینی و ساکنان غزه تاکید کرد که توقف جنگ و جنایت دشمن صهیونیستی در نوار عزه امری ضروری، عقلایی، انسانی، شرعی و منطقی است.

رهبر جنبش مقاومت لبنان در بخش دیگری از بیانات خود به ادامه حمایت جبهه مقاومت یمن و نتایج و برکات بزرگ آن در حمایت از مقاومت فلسطینی در غزه پرداخت و با تمجید از استواری مجاهدان یمنی در حمایت از غزه علیه اشغالگران به نتایج ویژه محور یمن در فلج کردن اقتصاد در اراضی اشغالی پرداخت.

نصرالله در فراز دیگری از سخنان خود با تقدیر از گروه‌های مقاومت اسلامی در عراق در حمایت از مقاومت و مردم مقتدر غزه تاکید کرد که مقاومت اسلامی عراق در دفاع از غزه علیه اشغالگران به حملات موشکی و پهپادی خود ادامه خواهد داد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید