در ماه اکتبر سال گذشته، مانیتور "Eazeye" به عنوان اولین مانیتور با نور طبیعی جهان معرفی شد.

خورشید، منبع نور یک نمایشگر جدید / نمایشگر نوآورانه‌ای که از نور خورشید بهره می‌برد

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است صفحه نمایشی که در اکتبر سال گذشته معرفی شد، با استفاده از دو نور پس‌زمینه و پیش‌زمینه، تجربه بصری جدیدی را به ارمغان می‌آورد. این نوآوری، خستگی چشم را کاهش و وضوح تصویر را در محیط‌های روشن افزایش می‌دهد.

مانیتور "Eazeye" : رهایی از خستگی چشم

صفحه نمایش‌های دارای نور پس‌زمینه می‌توانند برای چشم‌ها آزاردهنده باشند و باعث خستگی چشم شوند. مانیتور "Eazeye" که در اکتبر سال گذشته رونمایی شد، راه حلی نوین برای این مشکل ارائه می‌دهد. این مانیتور که توسط "لوئیس هوانگ"، دانش‌آموز دبیرستانی طراحی شده، اولین مانیتور با نور طبیعی در جهان است که به چشم فشار نمی‌آورد.

"Eazeye Radiant": اولین نمایشگر قابل حمل با نور طبیعی

نسخه ارتقاء یافته این مانیتور با نام "Eazeye Radiant" به زودی به بازار عرضه خواهد شد. این مانیتور به عنوان اولین نمایشگر قابل حمل جهان از ال‌سی‌دی یا تی‌ال‌سی‌دی استفاده می‌کند. این ویژگی به "Eazeye Radiant" امکان می‌دهد تا از نور پیش‌زمینه یا پس‌زمینه برای تولید تصویر استفاده کند.

نور طبیعی، منبع روشنایی "Eazeye Radiant"

در نمایشگرهای تی‌ال‌سی‌دی، نور طبیعی به عنوان منبع نور عمل می‌کند. در محیط‌های تاریک‌تر، نور پس‌زمینه LED با طیف کامل، مانند یک مانیتور معمولی، روشن می‌شود.

وضوح تصویر خیره‌کننده در زیر نور خورشید

هنگامی که از "Eazeye Radiant" در خارج از منزل و رو به نور خورشید استفاده می‌شود، تصویری روشن‌تر و قابل مشاهده‌تر نسبت به یک صفحه نمایش استاندارد ۱۰۰ نیت ارائه می‌دهد. نیت، واحد اندازه‌گیری روشنایی صفحه نمایش در چشم انسان است.

مصرف انرژی ۷۰ درصد کمتر

سازنده "Eazeye" می‌گوید که این مانیتور در مقایسه با مانیتورهای با اندازه مشابه، ۷۰ درصد برق کمتری مصرف می‌کند و روشنایی حداکثر را برای دستیابی به یک تصویر قابل مشاهده ارائه می‌دهد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید