حقوق اسفند ۱۴۰۲ فرهنگیان، ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ بعد از ظهر پزداخت خواهد شد.

زمان واریز حقوق اسفند ۱۴۰۲ معلمان مشخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، حقوق معلمان به طور معمول در روزهای ۲۹ و ۳۰ هر ماه واریز می‌گردد. واریز حقوق معلمان اسفند ۱۴۰۲ فرهنگیان، ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ بعد از ظهر صورت خواهد گرفت.

محمد وحیدی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۲ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: ما برای پرداخت حق و حقوق قانونی در آموزش و پرورش مجبوریم که سوال طرح کنیم تا کسی بیاید درخصوص این موضوع پاسخگو باشد، که با توجه به نزدیکی ایام عید حق و حقوق فرهنگیان شامل حق‌التدریسی‌ها، خرید خدمات و سایر موارد چرا پرداخت نمی‌شود؟

نماینده مردم بجنورد در مجلس ادامه داد: حتماً باید سوال طرح کنیم تا حق و حقوق فرهنگیان پرداخت شود؟ مگر برای دستگاه‌های دیگر سوال طرح می‌شود تا حق و حقوق آن‌ها پرداخت شود؟ به نظر می‌رسد در دولت نگاه‌هایی وجود دارد که این اتفاقات صورت می‌گیرد بنابراین باید دولت به تصمیمات مجلس رویکرد مثبت داشته باشد.

وی خطاب به رئیس جلسه اضافه کرد: جناب آقای مصری شما قول دادید که طرح ساماندهی نیروهای غیررسمی آموزش و پرورش با ۱۲۰ امضا در دستور کار قرار گیرد، البته شما گفتید که نوبت‌ها باید در هیأت رئیسه رعایت شود، در حالی که بسیاری از طرح‌ها پس از این طرح مطرح شده، اما این طرح در دستور کار قرار نگرفته است.

وحیدی یادآور شد: از طرفی نیز شاید طراح طرح ساماندهی نیروهای غیررسمی آموزش و پرورش نمی‌توانند در هیأت رئیسه از طرح دفاع محکمی کنند، آنچه مشخص است حق آموزش و پرورش زیر سوال رفته است، حداقل تدبیری صورت گیرد تا این طرح در صحن بررسی شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بعد از گذشت دو سال از مطرح شدن این طرح و در نوبت قرار گرفتن آن در صحن مشاهده می‌شود که مجدداً این طرح از ردیف‌های بررسی حذف شده و بعد از طرح‌های دیگر قرار گرفته است. ما باید به آن سوگندی که خوردیم پایبند باشیم و نسبت به مسائل نگاه عدالت‌محور وجود داشته باشد

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید