نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: رئیس جمهور آمریکا در مورد سیاست‌های من اشتباه می‌کند.

نتانیاهو: سیاست من سیاست اکثر اسرائیلی ها است

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، نتانیاهو امروز یکشنبه در واکنش به سخنان بایدن در مورد سیاست‌های خود، گفت: من نمی‌دانم که منظور رئیس جمهور (بایدن) چیست اما اگر او منظورش این است که من سیاستی را پیش گرفتم که به ضرر اکثریت اسرائیل است و به منافع تل آویو آسیب می‌زند، در هر دو مورد اشتباه می‌کند.

نتانیاهو در گفتگو با نشریه پولیتیکو بیان کرد: این سیاست فقط شخص من نیست، این سیاستی است که توسط اکثر اسرائیلی‌ها مورد حمایت است. آنها از اقدامی که برای از بین بردن گردان‌های باقی مانده حماس انجام می دهیم، حمایت می‌کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است: آنها می‌گویند زمانیکه ما حماس را نابود کنیم، آخرین چیزی که باید انجام دهیم آوردن تشکیلات خودگردان به غزه است که به کودکانش تروریسم آموزش می‌دهد.

نتانیاهو همچنین با اشاره به افکار عمومی در سرزمین‌های اشغالی اضافه کرد که آنها همچنین از ایده او در مورد اینکه باید تلاش برای ایجاد یک دولت فلسطینی مسلح را نپذیرفت حمایت می‌نمایند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پایان تصریح کرد: به همین دلیل است که سیاست من سیاست اکثر اسرائیلی ها است. اکثریت قریب به اتفاق مانند گذشته متحد هستند و آنها می‌دانند که چه چیزی برای اسرائیل خوب است و چه چیزی مهم است - و حق با آنهاست.

بایدن پیش از این گفته بود: رویکرد نتانیاهو در قبال جنگ غزه بیشتر به اسرائیل آسیب می زند تا کمک کند.

رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: نتانیاهو حق دفاع از اسرائیل، حق ادامه تعقیب حماس را دارد، اما او باید توجه بیشتری به تلفات بیگناهان در نتیجه اقدامات انجام شده داشته باشد. به نظر من او بیشتر از کمک به اسرائیل به آن آسیب می‌زند.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید