رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: تا این لحظه هیچ ابلاغیه‌ای به ما برای تعویق یا لغو دربی ۱۰۳ ارسال نشده است.

خبر جدید درباره احتمال تعویق دربی ۱۰۳
به گزارش سلام نو به نقل از صداوسیما، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: تا این لحظه هیچ ابلاغیه‌ای به ما برای تعویق یا لغو دربی ۱۰۳ ارسال نشده است.

سهیل مهدی درباره خبر تعویق ۴۸ ساعته دربی ۱۰۳ یا لغو این بازی به علت شرایط روزهای پایانی سال اعلام کرد: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم هیچ ابلاغیه‌ای یا نامه‌ای از استانداری برای تعویق این بازی به دست ما نرسیده است و بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر از جمله دربی در موعد مقرر برگزار می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که اگر شورای تامین با برگزاری این بازی در تاریخ ۲۳ اسفند مخالفت کند و قرار شود بازی دو تیم جمعه ۲۵ اسفند برگزار شود تکلیف بازی‌های هفته بیست و یکم چه می‌شود؟ گفت: ما با، اما و اگر نمی‌توانیم تصمیم گیری کنیم باید ببینیم نظر شورای تامین درباره بازی چیست؛ ضمن اینکه در این صورت هر احتمالی برای بازی‌های هفته بیست و یکم وجود دارد؛ شاید تمام بازی‌های هفته بیست و یکم لغو شود‏؛ شاید بازی‌ها را برگزار کنیم و سرخابی‌ها مجبور شوند به فاصله ۳ روز ۲ بازی برگزار کنند.

مهدی در پایان گفت: به هر حال همانگونه که پیش از این اعلام کردم تا این لحظه هیچ تغییری در برنامه مسابقات هفته‌های بیستم و بیست و یکم نداریم ضمن اینکه اگر قرار باشد زمان دربی تغییر کند این تغییرات از عهده سازمان لیگ فوتبال خارج است.

شایان ذکر است به علت برگزاری شهرآورد تهران مابین شب چهارشنبه آخر سال و شب جمعه آخر سال و لزوم آمادگی کامل دستگاه‌های امنیتی و خدمت رسان برای برگزاری هرچه بهتر بازی و امنیت کامل آن احتمال دارد با نظر شورای تامین استان تهران زمان برگزاری شهرآورد تهران تغییر کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید