معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از دیدار و رایزنی با علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران در دوحه قطر خبر داد.

گفت و گوی باقری و انریکه مورا در دوحه

به گزرش سلام نو به نقل از انتخاب، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد با معاون سیاسی وزیر خارجه ایران در دوحه دیدار کرده است.

انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از دیدار و رایزنی با علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران در دوحه قطر خبر داد.

وی در این باره نوشت: همکاری نظامی ایران و روسیه، جنگ غزه و بعد منطقه‌ای، تعهدات هسته‌ای و لغو تحریم‌ها در چارچوب برجام و موضوعات دوجانبه در دستور کار قرار دارد.

باقری نیز همچنین در خصوص این دیدار نوشت: جلسه مفیدی با انریکه مورا و سون کوپمانس (نماینده ویژه اتحادیه برای غرب آسیا) داشتم. من بر فوریت توقف نسل کشی و ضرورت نجات انسان‌های بی‌گناه در غزه تاکید نمودم.

وی افزود: چنین رایزنی‌هایی برای پرداختن به موضوعات مورد علاقه دو طرف از جمله در مورد مذاکرات رفع تحریم ادامه خواهد یافت.

اوکراین و کشورهای غربی ایران را به فروش سلاح برای استفاده در جنگ اوکراین متهم کرده‌اند. تهران و مسکو هر دو این اتهامات را رد کرده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید